Of eentje in de kabelquote:
gelukkigquote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:35 schreef Ama het volgende:
Dat klinkt deprimerend maar dat was niet de bedoeling lol.
Fooi doen wij meestal wel, vaak naar boven afronden tenzij dat echt heel weinig is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, altijd zeker 10-15%. Maar volgens mij is dat omdat ik met de fooien in de VS opgegroeid ben, want mijn vrienden doen dat niet? Die ronden gewoon naar de volgende 5 of 10 af.
verplicte fooiquote:Op zondag 4 januari 2026 00:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Fooi doen wij meestal wel, vaak naar boven afronden tenzij dat echt heel weinig is.
Ligt er uiteraard ook aan hoe de kwaliteit, service en ervaring was.
Maarrr... Ze moeten niet komen met een verplichting zoals "Kies hier hoeveel procent tip u geeft"
Hadden we laatst in Duitsland, ja daahaag fooi waren we zeker van plan, maar nu u dit onder ons neus schuift hoeft het niet meer
denk dat ze er gewoon mee weg komt want niemand ziet het behalve ik. Het meisje wat de tuin doet zal het zien maar weet niet of die het gaat melden aan de verhuurderquote:
Dat zie je ook duidelijk. Best wel aso.quote:Op zondag 4 januari 2026 04:18 schreef bitterbal het volgende:
en onder op de muur zie je ook de verf van het doek wat heeft gelekt
yes vind ik ookquote:Op zondag 4 januari 2026 04:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zie je ook duidelijk. Best wel aso.
Mja, veel mensen zijn gewoon aso in huurhuizen waar ze tijdelijk in verblijven. Als ze ergens permanent verblijven zal het misschien nog wat meevallen, want dan hebben ze zelf last van zo'n natte bank e.d. Helaas kun je niet weten wat je in huis haalt.quote:Op zondag 4 januari 2026 03:43 schreef bitterbal het volgende:
mensen zijn zo raar. het huisje naast mij wordt onderverhuurd toch en nu zit er een stel waarvan die vrouw schilder is ofzo. Dus plakt ze haar doeken gewoon aan de muur. Maar daarmee beschadig je toch de verf van het huisbetwijfel ook nog of ze die tape gaat weghalen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die duitsers vertelde dat hun buren die ook gewoon een huis huren en het niet bezitten de bank van binnen buiten op hun balkon hebben neergezet en gewoon zo hebben laten staan in de regen. Dus die bank kan je ook afschrijven. Dus moet mij hier ook op gaan voorbereiden
Zelf zorgen dat je de regels goed hebt en duidelijk zijnquote:Op zondag 4 januari 2026 03:44 schreef bitterbal het volgende:
je ziet al dat de verf weg is van de plekken waar de tape heeft gezeten
maar goed ik bemoei mij er maar niet mee
vind het sowieso bijzonder dat de verhuurder onderverhuur toestaat want de mensen die hier vast wonen gaan allemaal netjes om met zijn huisjes en de tuinen.
Hier ook, ik vind het helemaal mooiquote:
Nou ik vind het iets minder mooi dat ik bij mijn vader zou eten vanmiddag.quote:
Gewoon voorzichtig doen. Ik ben gisteren gewoon met de scootmobiel boodschappen gaan doen.quote:Op zondag 4 januari 2026 07:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik vind het iets minder mooi dat ik bij mijn vader zou eten vanmiddag.
Ja maar ik heb ook geen zin om er heel lang over te gaan doen.quote:Op zondag 4 januari 2026 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon voorzichtig doen. Ik ben gisteren gewoon met de scootmobiel boodschappen gaan doen.
Ik denk dat nu de wegen en fietsbaden wel redelijk sneeuwvrij zijn
Er zijn twee opties, of je gaat en doet voorzichtig. Of je belt hem af en zegt dat je het niet waagt met dit weerquote:Op zondag 4 januari 2026 07:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook geen zin om er heel lang over te gaan doen.
Heb hem al geappt dat ik bijzonder weinig zin heb om hier doorheen te fietsen.quote:Op zondag 4 januari 2026 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn twee opties, of je gaat en doet voorzichtig. Of je belt hem af en zegt dat je het niet waagt met dit weer
8 cm ofzo, dit is te hoog voor mijn tut want ze stond binnen twee minuten weer binnen.quote:
Zal hij vast begrijpenquote:Op zondag 4 januari 2026 07:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb hem al geappt dat ik bijzonder weinig zin heb om hier doorheen te fietsen.
Daar is het warmer zeker. Ver weg van dat enge spul.quote:Op zondag 4 januari 2026 07:35 schreef Ama het volgende:
[..]
8 cm ofzo, dit is te hoog voor mijn tut want ze stond binnen twee minuten weer binnen.Heb haar inmiddels gevonden want ze zat verstopt onder de bank en reageerde gewoon niet.
Ik hoop het.quote:
Gisteren was ze wel de halve dag buiten maar toen was het ook een stuk minder.quote:Op zondag 4 januari 2026 07:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is het warmer zeker. Ver weg van dat enge spul.
Misschien is het vanmiddag alweer weg?quote:Op zondag 4 januari 2026 07:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb hem al geappt dat ik bijzonder weinig zin heb om hier doorheen te fietsen.
Ja dat heb ik ook geappt dat ik dat hoop maar het gaat straks eerst weer sneeuwen dus ik betwijfel het.quote:Op zondag 4 januari 2026 07:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien is het vanmiddag alweer weg?
quote:Op zondag 4 januari 2026 07:35 schreef Ama het volgende:
[..]
8 cm ofzo, dit is te hoog voor mijn tut want ze stond binnen twee minuten weer binnen.Heb haar inmiddels gevonden want ze zat verstopt onder de bank en reageerde gewoon niet.
Prachtig Iquote:
Het ziet er altijd wel heel rustgevend uit als er een laag sneeuw over onze wereld ligt.quote:
Totdat je er doorheen moetquote:Op zondag 4 januari 2026 08:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Het ziet er altijd wel heel rustgevend uit als er een laag sneeuw over onze wereld ligt.
Ja en zo helder en licht. De wereld lijkt veel groter en sereenquote:Op zondag 4 januari 2026 08:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Het ziet er altijd wel heel rustgevend uit als er een laag sneeuw over onze wereld ligt.
Ik ga het over een paar minuten beleven. Maar er is hier niks meer bijgekomen sinds gistermiddagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |