abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219743763
Vond de felheid ook wel meevallen. Vind wel dat ze steeds maar bommetjes blijft droppen en erg graag in de slachtofferrol kruipt.

Feit blijft dat het zoen filmpje met Tim volgens mij zeker zo’n 1,5 jaar geleden is “uitgelekt” en de poly toen volgens mij nog goed was. Uiteindelijk hebben ze alle 3 een aandeel, maar ik kan mij goed voorstellen dat Jac en Koen meer naar elkaar toe gegroeid zijn toen naar buiten kwam dat M met een ander zat aan te rommelen.
pi_219743782
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 14:16 schreef Deisyy het volgende:
Filmpje van Mies gezien, maar ik zie dat felle en enge niet hoor, ze doet haar verhaal en 'overlegd', maar dat is allemaal wel maal 1,2 afgespeeld, misschien dat het daarom iets feller klinkt, maar ik hoor en zie er niets engs in.
Ik ook niet. Ik zie teleurstelling en een gekwetste vrouw. Niet eng of fel.
pi_219743785
Ik vraag me af waarom dit stukje uit de podcast is geknipt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219743824
Of zou die geniepige Iris heter per ongeluk in hebben gelaten? Aangezien die steeds loopt te stoken en lekker gaat op de ellende van MW..
Vind het in elk geval een lelijk stukje tegenover de rest van de poly en zeker ook tegenover haar kinderen…
pi_219743891
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 14:26 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ik ook niet. Ik zie teleurstelling en een gekwetste vrouw. Niet eng of fel.
Ik zie een slachtofferrol en een gekwetst ego.
  Moderator zondag 4 januari 2026 @ 14:40:56 #181
184769 crew  Deisyy
pi_219743978
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 14:26 schreef Cyan het volgende:
Misschien omdat Mies met de regie overlegde,verder zag ik er niets ernstigs in.
Eigenlijk vind ik vooral dat RealityFBI het verhaal flink heeft opgeklopt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219744055
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 14:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Misschien omdat Mies met de regie overlegde,verder zag ik er niets ernstigs in.
Eigenlijk vind ik vooral dat RealityFBI het verhaal flink heeft opgeklopt.
Maar er zitten vaker overlegstukjes in met de regie. En zelfs de podcast waarin ze haar adres per ongeluk grotendeels benoemd, staat nog online.

Als ik RealityFBI goed begrijp, heeft het te maken met de tijdlijn en de verhaallijn die niet matchen.
pi_219744072
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 14:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik heb helemaal geen sneeuw gehad 😭
Join the club.
pi_219744085
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 14:29 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Of zou die geniepige Iris heter per ongeluk in hebben gelaten? Aangezien die steeds loopt te stoken en lekker gaat op de ellende van MW..
Vind het in elk geval een lelijk stukje tegenover de rest van de poly en zeker ook tegenover haar kinderen…
Iris is echt een bloedzuiger. Ook in deze podcast deelde ze weer wat sneertjes uit. Ze gaat ook heel slecht op kritiek (bijv. dat ze nog nooit op de boerderij is geweest) want sindsdien laat ze iedere aflevering weten dat ze dit jaar echt naar de boerderij komt.
  Moderator zondag 4 januari 2026 @ 15:08:04 #185
184769 crew  Deisyy
pi_219744208
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 14:53 schreef Cyan het volgende:

[..]
Iris is echt een bloedzuiger. Ook in deze podcast deelde ze weer wat sneertjes uit. Ze gaat ook heel slecht op kritiek (bijv. dat ze nog nooit op de boerderij is geweest) want sindsdien laat ze iedere aflevering weten dat ze dit jaar echt naar de boerderij komt.
Iris is een stoker eersteklas.
pi_219744488
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 14:26 schreef Cyan het volgende:
Ik denk omdat de podcast zogenaamd heel spontaan is. Dit stukje maakt duidelijk dat het verre van spontaan is en gescript.
pi_219744492
Die Iris is niet goed voor Michelle, vrees ik.
pi_219744510
Iris is vooral heel vol van zichzelf en gaat prat op wat ze allemaal heeft. Materialisme ten top. MB is gewoon sneu met haar ontkenning maar moet wel even haar tassen bij merk noemen. En laten we ook niet vergeten dat MB ook in haar stories graag merken laat zien. Helemaal niet erg maar hou op met zeggen dat het je niks doet.
pi_219744522
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 15:33 schreef Shuri het volgende:
Die Iris is niet goed voor Michelle, vrees ik.
Dat kan een blinde zien.
Gelukkig is het voornemen van MB om niet meer over zich heen te laten lopen. We zullen zien hoe snel ze klaar is met Iris.
pi_219744707
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 12:46 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM is deze vakantie vaker ziek dan ik in een heel jaar. En ze is dood moe. Ik denk dat die vrouw een overdrijf probleem heeft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doordenderen ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_219744743
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 15:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Doordenderen ?
Alles op karakter die vrouw he. Simsen, op de bank liggen.
0,5x per week sporten, kinderen thuis houden.
pi_219744813
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 12:51 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Die zendt de bewuste clip uit, die uit de podcast is verwijderd.

En RealityFBI niet volgen 😳?!
Die volg ik ook niet, heb er 1 keer op gekeken
pi_219744846
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 13:22 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Het gaat ook niet om wat ze zegt. Maar hoe ze verandert: de toon en verandering in het gezicht. Eng, heel eng
Die vrouw is gekwetst , dan reageer je wel
Eens fel toch?
Tenminste als ze mij kwetsen laat ik ook mijn emoties zien, lijkt me menselijk.
pi_219744849
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 16:08 schreef Henrike het volgende:

[..]
Die volg ik ook niet, heb er 1 keer op gekeken
Dat kan niet, want het is een privé account (of je hebt niks gezien dat kan ook natuurlijk haha)
pi_219744867
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 13:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Emotie?
Dat dus, en sorry maar niet omdat het mb is maar in je emoties reageer je wel eens iets feller.
pi_219744901
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 13:29 schreef lila01 het volgende:

[..]
Nee, ze zegt, met wat ze nu weet, dat als ze eerder zou zijn vertrokken voor iets waar ze zelf heel blij van was geworden ze zich de moeite had kunnen besparen om 20 kilo af te vallen van de stress.

Ik maak daarop op dat ze toen inderdaad al iets met Tim had en daarmee is gestopt om de poly nog een kans te geven, maar dat Koen en JvP toen naar elkaar zijn gegroeid en voor elkaar hebben gekozen.
Dat maak ik er ook uit op.
En tuurlijk vreemdgaan praat ik niet goed.
En als je dat al toelaat kun je er donder op zeggen dat de poly al niet meer te lijmen was.
Ik denk idd dat zij toen verder wou maar jvp en kb haar eruit hebben gezet, ja en dat doet pijn maar had ze , als het zo is gegaan, wel kunnen verwachten.
pi_219744959
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2026 16:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Die vrouw is gekwetst , dan reageer je wel
Eens fel toch?
Tenminste als ze mij kwetsen laat ik ook mijn emoties zien, lijkt me menselijk.
Die vrouw is gekwetst om iets wat ze grotendeels zelf heeft veroorzaakt. Of vond ze dat ze recht had op een extraatje buiten de poly?
Er kwam naar voren dat de poly al geklapt was voordat ze zoveel afviel. Dus de tijdlijn die realityfbi heeft genoemd ooit klopt gewoon.
pi_219744999
Staat dat psv filmpje van Mies nog ergens online? Heb die denk gemist
pi_219745101
quote:
17s.gif Op zondag 4 januari 2026 16:24 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Die vrouw is gekwetst om iets wat ze grotendeels zelf heeft veroorzaakt. Of vond ze dat ze recht had op een extraatje buiten de poly?
Er kwam naar voren dat de poly al geklapt was voordat ze zoveel afviel. Dus de tijdlijn die realityfbi heeft genoemd ooit klopt gewoon.
Ze zal best gekwetst zijn en dat is ook logisch. Ook als zij vreemdgegaan is mag ze verdriet hebben om een relatie die voorbij is.
Maar ze moet eens stoppen met in een slachtofferrol te kruipen en constant sneren uit te delen naar de andere 2.
Ik zeg niet dat de poly nog had bestaan als zij niet was vreemdgegaan, want dat weten we niet. Maar het heeft zeker niet bijgedragen aan het bij elkaar houden van de poly.

En dan zeggen dat ze er voor geknokt heeft, zou ze nou echt verwacht hebben dat dat vertrouwen meteen weer terug was terwijl zij constant de hort op en aan de zuip ging?

Ik zeg ook niet dat Koen & Jacqueline geen blaam treft, want ik heb geen idee wat er zich in die barakken heeft afgespeeld. Ze hebben er gezamelijk een zooitje van gemaakt en ik neem aan dat ze er gezamelijk voor hebben gekozen om de maximale schone schijn op te houden.
  Moderator zondag 4 januari 2026 @ 16:48:13 #200
184769 crew  Deisyy
pi_219745127
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2026 16:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zal best gekwetst zijn en dat is ook logisch. Ook als zij vreemdgegaan is mag ze verdriet hebben om een relatie die voorbij is.
Maar ze moet eens stoppen met in een slachtofferrol te kruipen en constant sneren uit te delen naar de andere 2.
Ik zeg niet dat de poly nog had bestaan als zij niet was vreemdgegaan, want dat weten we niet. Maar het heeft zeker niet bijgedragen aan het bij elkaar houden van de poly.

En dan zeggen dat ze er voor geknokt heeft, zou ze nou echt verwacht hebben dat dat vertrouwen meteen weer terug was terwijl zij constant de hort op en aan de zuip ging?

Ik zeg ook niet dat Koen & Jacqueline geen blaam treft, want ik heb geen idee wat er zich in die barakken heeft afgespeeld. Ze hebben er gezamelijk een zooitje van gemaakt en ik neem aan dat ze er gezamelijk voor hebben gekozen om de maximale schone schijn op te houden.
Maar wat is dan precies de sneer in dat filmpje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')