Activist en Pride ambassadeur Shari Jae Ebere natuurlijk. Amsterdam is daar nog niet klaar voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:04 schreef Kim-Holland het volgende:
Lekker divers wel. Je weet nu al wie het níet gaat worden.
Gewoon een student die ook nog vrijwilligerswerk doetquote:Ibrahim Kamara:
Impactvol student
Ibrahim Kamara combineert hij zijn studie met intensief vrijwilligerswerk voor mensen die ongezien in armoede leven.
In zijn vrije tijd is ie ook onvermoeibaar zwart, volledig vrijwillig, dat moet je niet vergeten. Daarnaast is ie ook nog eens zwart. Had ik al gezegd dat ie zwart is? Bij deze dan, er gaat geen dag voorbij dat hij niet zwart is.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon een student die ook nog vrijwilligerswerk doet
Zou wat zijn als de Amsterdammers juist hem als Amsterdammer van het jaar verkiezenquote:
Dat heb ik dus gedaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 16:53 schreef Cruzinats het volgende:
Eigenlijk zouden we allemaal op de witmang moeten stemmen, puur om te trollen.![]()
Dan weet je zeker dat je volgend jaar uit vijf negers kan kiezen.
Welke ophef? Er is geen ophef.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ik snap de ophef niet zo. Dit is toch gewoon een redelijke afspiegeling van 'de autochtone Amsterdammer' anno 2026? De enige blanken die je daar nog ziet zijn import yuppen, studenten en Oostblokkers.
Dit gegeven vloeit voort uit de data van het CBS dat 'autochtone Nederlanders' een minderheid zijn in de grote steden dus dat zie je terug in de demografie van het straatbeeld en bijvoorbeeld de invulling van vacatures.
Het zo kenmerkende en bepalende 'blanke Nederland' zoals deze generatie dat kent is aan de laatste adem bezig en de randstad is als eerst aan de beurt.
Miljoenen mensen stemmen ook VOOR deze trend dus het is kennelijk de wil van het volk om onszelf weg te gaan cijferen.
Gaat niet gebeuren. Dan worden de stemmen door Femke persoonlijk even aangepast.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zou wat zijn als de Amsterdammers juist hem als Amsterdammer van het jaar verkiezen
Zeg goochemerd, ga jij nou een beetje naar de bekende weg vrage?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:14 schreef OmniRocket het volgende:
Wie hadden er dan genomineerd moeten worden?
Ophef hoeft niet iets negatiefs te zijn. In feite is ieder topic dat geopend wordt een vorm van ophef.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 17:15 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Welke ophef? Er is geen ophef.
Oos Kesbekequote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:14 schreef OmniRocket het volgende:
Nee, liever iemand die vrijwilligerswerk doet en daar veel in betekent.quote:
Ik geniet anders vrijwillig van een lekker potje Zilveruitjes!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nee, liever iemand die vrijwilligerswerk doet en daar veel in betekent.
Oos krijgt al aandacht genoeg.
Dat kwam in de OP niet zo goed naar voren. De kraamverzorgster leek mij ook wel prima.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik geniet anders vrijwillig van een lekker potje Zilveruitjes!![]()
Maar dan moet je voor die dokter kiezen op de wallen.
Elk persoon dat bezig is om die stad toch nog een beetje schoon te houden.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 18:14 schreef OmniRocket het volgende:
Iedereen mag stemmen. Je hoeft geen Amsterdammer te zijn. Dus stem vooral op de token blanke als je hier van walgt.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:48 schreef matspontius het volgende:
Gvd, welkom in het Nederland van 2026 🤮🤮 Hier wordt je toch echt helemaal scheitziek van 🖕
Ja daar was ik ook al mee bezig, maar je moet dus op twee personen stemmen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iedereen mag stemmen. Je hoeft geen Amsterdammer te zijn. Dus stem vooral op de token blanke als je hier van walgt.
Als 2e heb ik maar gestemd op die student die verder niks bijzonders heeft gedaan. Kans dat die wint is zo goed als 0quote:Op zaterdag 3 januari 2026 20:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook al mee bezig, maar je moet dus op twee personen stemmen.
Laat dan maar zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |