De vagijnschimmelreclame ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zulke reclames krijg je nooit zonder reden
Hoogstens nog in Damian Vlottes.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Vincent hangt 'm nergens meer in vermoed ik.
Dago moet nog voor de eerste keer van bil gaanquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn voornemen voor dit jaar is om deze streak door te zettenquote:
Meestal een gevolg van wat je hebt gegoogeld!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja dat heet schotsen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weleens gehad dat je moet kotsen en er tegelijkertijd wat dunne poep weg sijpelt? Ik wel, altijd tegen mij
Ik heb Gian nog gesproken op de uitvaart van Toon rip. Via video dan welquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:12 schreef polderturk het volgende:
https://www.ad.nl/darts/d(...)~abc19391/?slug_rd=1
Gordon meet & greet allenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weleens gehad dat je moet kotsen en er tegelijkertijd wat dunne poep weg sijpelt? Ik wel, altijd tegen mij
als ie springt zometeen 5 op de schaal van richterquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Arjan beklimt een toren
BIZAR DIT!
Wel ongemakkelijk of viel het mee?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik stond naast zo'n make-up doos, ik was dus redelijk vaak in beeld.
Feather gaat de Mount Everest opquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
WAT? ik zit naar reclame te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |