Misschien helpt Nova.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Al mijn likes zijn wel gewoon terecht die ik heb gekregen.
Vond de reactie zo leuk dat ik ook heb gelikedquote:
Birmingham Six kan ook.quote:
Dus een verdomd goed algoritme als het waar is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Geniaal toch. En ik heb het bekeken, het zijn altijd posts die goed beoordeeld worden maar nooit extreem. en IGEL is altijd nummer 2/3
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die user is gewoon een geautomatiseerd random programmaatje van Danny om iedereen wat op te ruien en de postaantallen wat hoger te houden.
Ah, ik had juist niet zo veel sociale activiteiten deze weken los van de feestdagen, en als ik ze had vaak nog voor of tussen de sessies in.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Veel sociale activiteiten deze vakantie. Dat gaan we volgend jaar anders doen (en we willen volgend jaar weer naar Ellie Pellie)
Was je in het cafe geweest?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb het ook op Facebook gegooid het uur nadat ik daar was, de hele familie kijken en niemand heeft mij gezien
Mijn notes ook uit 2025 (geen enkele gekregen)quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Al mijn likes zijn wel gewoon terecht die ik heb gekregen.
Dan weten we zeker dat het niet van Danny is die kan geeneens een werkende site makenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:10 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dus een verdomd goed algoritme als het waar is.
Doe dit maar niet.quote:
Ik stond naast zo'n make-up doos, ik was dus redelijk vaak in beeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef spleeh het volgende:
[..]
Was je in het cafe geweest?
Cameramannen waren voornamelijk bezig met knappe vrouwen filmen
Ja lekker belangrijk maar wat doe ik tegen mijn vaginale schimmel?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
Voor erectieproblemen:
gospring.de
Wordt mij verteld door de reclame.
Zulke reclames krijg je nooit zonder redenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:11 schreef Dagoduck het volgende:
Voor erectieproblemen:
gospring.de
Wordt mij verteld door de reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |