abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 3 januari 2026 @ 07:05:05 #51
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219728591
Ik heb hier geen ervaring mee (want ik ben geen drinker) maar ik kan me wel voorstellen hoe lastig het is om dit vol te houden. En zeker de eerste weken, en dan ook nog met kerst en oud en nieuw. Goed bezig dus en hou vol!
pi_219728603
Ik drink niet veel, maar als ik er wel zin in heb maar niet wil drinken zoals doordeweeks bv

Dan pak ik eigenlijk altijd een radler 0.0 (grolsch want amstel is niet te zuipen)

Of Jever fun, enige alcoholvrije bier wat een beetje in de buurt komt van gewoon bier.

Verder eigenlijk vooral koffie en thee
pi_219728648
Goed bezig!

Misschien helpt bewegen ook wel een beetje, je hoeft niet gelijk intensief te gaan sporten. Maar misschien kan je als je thuis komt uit je werk een kort ommetje maken, wandelen.
Als je eenmaal op die bank zit, is het lastig om eraf te komen. Maar misschien levert het je iets op.

Zet em op! Dag voor dag!
Fake it till you make it...
pi_219728671
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 21:42 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dankjewel kerel, ik ga misschien Kingdom Come Deliverance 2 kopen in de steam sale, voor een beetje afleiding, maar dan ga ik weer stressen dat ik geld aan onzin uitgeef. Maar ja twee kratjes bier is even duur.

Ik denk dat het hebben van afleiding wel een grote hulp gaat zijn ja.
Hoeveel euro heb je bespaart door niet te drinken de afgelopen 3 weken?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 3 januari 2026 @ 09:19:12 #55
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_219728995
Ik vind dat altijd knap dat elke dag drinken,
Heb katers altijd al klote gevonden en hoe ouder ik word hoe erger ze lijken te worden.

Ik moet na een dag zuipen de dag erna niet eens aan een biertje denken.