Dat is niet zo'n spannende televisie, wel? Zit het even tegen, kun je vanavond nog bij de erwtensoep van je (schoon)ouders aanschuiven.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:37 schreef KvanG het volgende:
naar Belgie bij 'ik vertrek'? Ik bedoel, het is toch een beetje vreemd dat de mensen altijd naar Frankrijk, Italie, Spanje vertrekken, maar nooit naar Belgie?
Dat lijkt me geen pretje ! Of is dat daar wel vaker zo ?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n spannende televisie, wel? Zit het even tegen, kun je vanavond nog bij de erwtensoep van je (schoon)ouders aanschuiven.![]()
Groetjes uit Zweden, waar ik deze week drieënhalve dag zonder stroom, verwarming en kraanwater heb gezeten thuis.
Geen pretje inderdaad! Het was een uitzonderlijk zware storm, waardoor ruim 200.000 huishoudens in Zweden en Finland zonder stroom kwamen te zitten. En wij wonen op het platteland, en hadden daardoor klaarblijkelijk geen prioriteit om weer aangesloten te worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:47 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen pretje ! Of is dat daar wel vaker zo ?
Geen houtkachel of open haard in huis??quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:50 schreef Viv het volgende:
[..]
Geen pretje inderdaad! Het was een uitzonderlijk zware storm, waardoor ruim 200.000 huishoudens in Zweden en Finland zonder stroom kwamen te zitten. En wij wonen op het platteland, en hadden daardoor klaarblijkelijk geen prioriteit om weer aangesloten te worden.![]()
Zie ook:
https://nos.nl/artikel/25(...)in-zweden-en-finland
Pfff ben je klaar mee ! Lees het. Wat een ellende !quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:50 schreef Viv het volgende:
[..]
Geen pretje inderdaad! Het was een uitzonderlijk zware storm, waardoor ruim 200.000 huishoudens in Zweden en Finland zonder stroom kwamen te zitten. En wij wonen op het platteland, en hadden daardoor klaarblijkelijk geen prioriteit om weer aangesloten te worden.![]()
Zie ook:
https://nos.nl/artikel/25(...)in-zweden-en-finland
Is dat tegenwoordig zo ja? In mijn herinnering altijd kansloze B&B’s opzetten in Nigeria, Mali, Domalie, Venezuele etc.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:37 schreef KvanG het volgende:
naar Belgie bij 'ik vertrek'? Ik bedoel, het is toch een beetje vreemd dat de mensen altijd naar Frankrijk, Italie, Spanje vertrekken, maar nooit naar Belgie?
Wel een houtkachel, gelukkig maar!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geen houtkachel of open haard in huis??
Gelukkig maar! Ik wil niet weten hoe koud het buiten is bij jullie is nuquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |