Dat weet ik niet, maar bepaalde politieke partijen zijn wel heel hypocriet als het gaat om geweld tegen Christenen. Omgekeerde PVV zeg maar :-Pquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:32 schreef thedeedster het volgende:
Christofobie heerst meer dan de islamo variant.
Huh? Zegt zijn geloof dat ie moet slaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het beeld van Jezus uit de islam is onverenigbaar met het Christelijke beeld. Die moslim handelt volkomen juist vanuit zijn geloof.
12 uur lang naar de betreffende straatpedikant luisteren.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
12 uur taakstraf voor deze beste man.
Nee, gewoon even 12 uur naar de kringloop of de kinderboerderij.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:50 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
12 uur lang naar de betreffende straatpedikant luisteren.
Ehhh... is dat wel zo verstandig om dat te dwingen? Straks moet hij nog opgenomen worden in een psychiatrische inrichting en kost hij ons nog meer geld.
Dat laatste absoluut niet, dan is geen geit of schaap veilig,quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, gewoon even 12 uur naar de kringloop of de kinderboerderij.
Ja, wat die vuile, witte gristenhond daar op straat doet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:53 schreef William_Papadin het volgende:
Heeft DENK al kamervragen gesteld ?
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat laatste absoluut niet, dan is geen geit of schaap veilig,
Welk punt probeer je hier nu eigenlijk te maken? Het gaat in dit geval om de beelden, niet het account.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:32 schreef Richestorags het volgende:
Verbaast het iemand nog? Is er nog iemand bereid te vinden om hier "verklaringen" voor te vinden?
Ben ik boos? Ik hoop dat mensen zich ervan bewust zijn dat sommige accounts op de socials vooral onrust willen stoken en een context suggereren die niet altijd waar is.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:39 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Boos worden over de vorm ipv de context lol.
quote:
Dat de beelden passen bij het verhaal dat Radio Genoa brengt, maar dat dat nog niet betekent dat het verhaal ook waar is. Dat is de MO van dit soort accounts.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welk punt probeer je hier nu eigenlijk te maken? Het gaat in dit geval om de beelden, niet het account.
De tandjes...quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:35 schreef recursief het volgende:
[..]
Ben ik boos? Ik hoop dat mensen zich ervan bewust zijn dat sommige accounts op de socials vooral onrust willen stoken en een context suggereren die niet altijd waar is.
Zie ook de berichten van mensen als Tommy Robinson op X die om het hardst roepen dat de Vondelkerk in brand is gestoken door rovende islamitische bendes en daar dan beelden bij zoeken die niets met de Vondelkerkbrand te maken hebben.
En hun volgers slikken het voor zoete koek.
Radio Genoa is omstreden. Die zijn niet vies van een leugentje of valse context als dat past in hun doel: het zaaien van verdeeldheid.
[..]
[..]
Dat de beelden passen bij het verhaal dat Radio Genoa brengt, maar dat dat nog niet betekent dat het verhaal ook waar is. Dat is de MO van dit soort accounts.
Radio Genoa laat gewoon zien wat er gaande is. Het wordt daardoor allemaal uitvergroot, maar dat lijkt mij minder erg dan het allemaal maar niet meer benoemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:35 schreef recursief het volgende:
[..]
Ben ik boos? Ik hoop dat mensen zich ervan bewust zijn dat sommige accounts op de socials vooral onrust willen stoken en een context suggereren die niet altijd waar is.
Zie ook de berichten van mensen als Tommy Robinson op X die om het hardst roepen dat de Vondelkerk in brand is gestoken door rovende islamitische bendes en daar dan beelden bij zoeken die niets met de Vondelkerkbrand te maken hebben.
En hun volgers slikken het voor zoete koek.
Radio Genoa is omstreden. Die zijn niet vies van een leugentje of valse context als dat past in hun doel: het zaaien van verdeeldheid.
[..]
[..]
Dat de beelden passen bij het verhaal dat Radio Genoa brengt, maar dat dat nog niet betekent dat het verhaal ook waar is. Dat is de MO van dit soort accounts.
Nee de Moslim zijn tegen Jezus .quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het beeld van Jezus uit de islam is onverenigbaar met het Christelijke beeld. Die moslim handelt volkomen juist vanuit zijn geloof.
Het verbazingwekkende is dat er een hele groep mensen is die voor dit structurele probleem blijft wegkijken.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:32 schreef Richestorags het volgende:
Verbaast het iemand nog? Is er nog iemand bereid te vinden om hier "verklaringen" voor te vinden?
Ik weet vrij zeker dat die contextloze video niet in een door Saudi-Arabië gesponsord gebedshuis is gefilmd.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De tandjes...![]()
Verdeeldheid zaaien. Ga eens een paar keer gezellig in een paar door Saudi-Arabië gesponsorde gebedshuizen luisteren.
niet mijn probleemquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, Radio Genoa laat beelden zien en vertelt een verhaaltje dat bij die beelden past. Maar laat alle context weg. Het lijkt heel overtuigend maar feitelijk kun je niet beoordelen of het verhaal dat ze vertellen ook klopt. Vaak blijkt het niet te kloppen, zie de link die ik eerder gaf.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:34 schreef 111210 het volgende:
[..]
Radio Genoa laat gewoon zien wat er gaande is. Het wordt daardoor allemaal uitvergroot, maar dat lijkt mij minder erg dan het allemaal maar niet meer benoemen.
Dit is van hetzelfde niveau als zeggen dat Israël geen slachtoffers kan maken want niet-Joden zijn 'goy' of 'goyim' wat Hebreeuws is voor 'üntermensch' en God heeft hen toestemming die te doden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Christelijk Europa is altijd homogeen geweest. Het zijn de (ongelovige en progressieve) leiders die bijbel aanhalen om massa-immigratie te rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:28 schreef RotatoR het volgende:
Veel christenen hebben suïcidale empathie en vinden het onze morele plicht om moslims te importeren. Dit is wat je dan krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |