Ja, ik beweeg voldoende (matig) intensief.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
de betere gezondheid ga je met de jaren wel merken
ben ik van overtuigd
nouja vaak wel, maar als je bijvoorbeeld veel fietst of zo is dat ook prima natuurlijkquote:
Als ze een stapje terug zou doen zou ze waarschijnlijk min of meer hetzelfde resultaat halen. Het is niet dat hoe meer je er in stopt, hoe meer je er ook uit haalt. Progressie vlakt op een bepaald punt zeer snel af en dan ben je in feite voor niks bezig.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
Als zij dat wil, prima, maar mij niet bellen. Mijn leven gaat echt niet beter worden van sporten en heel vroeg uit bed. Deze mensen zijn gewoon heel gevoelig voor die runner's high.
Ik zie er zelfs uit als een vrouw in de 30 en ik ben stokoudquote:Op vrijdag 2 januari 2026 23:08 schreef Twiitch het volgende:
Sorry meid maar je ziet er gewoon uit als een vrouw in de 30.
Pics?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zie er zelfs uit als een vrouw in de 30 en ik ben stokoud
Nee hoor, want elke scheet moet en zal op Instagram.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Femke heeft wel echt een extreem saai leven.
En jij bepaalt wat leven is?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 07:08 schreef GM78 het volgende:
Dus je doet er alles aan om zo gezond mogelijk te leven, maar aan het einde van de rit heb je nooit echt geleefd
Geen heupen, vrije platte en smalle versie van een gespierde kont, en brede schouders/rug. Niet per se mijn ding, doet wat masculine aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 01:30 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Als je er als man zo uitziet wordt het tijd om naar de sportschool te gaan en 2x per week een flinke dosis testosteron te injecteren.
Wie gaat er nu om 20.00 uit eten. Dan ben ik allang omgevallen van de honger.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 10:00 schreef Lichtloper het volgende:
Een etentje afzeggen omdat het om 20:00 uur begint, klinkt voor mij ook niet alsof je het maximale uit het leven haalt.
ik eet meestal niet voor 21:00 doordeweeksquote:Op zondag 11 januari 2026 07:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wie gaat er nu om 20.00 uit eten. Dan ben ik allang omgevallen van de honger.
Begint je dag om 06.30?quote:Op zondag 11 januari 2026 07:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik eet meestal niet voor 21:00 doordeweeks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |