Ik word vaak 25 geschat, en ik heb een collega van 46 die 18 lijkt. Ik vind Nederlandse vrouwen er vaak ook wat ouwelijker bijlopen door hun slonzige kleding. Dat helpt ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 00:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Ze heeft al zo'n rijpe moeke kop. Geef mij maar een 20-jarige chick.
Hoe je eruit ziet op je 32ste heeft dus blijkbaar meer met je genen te maken dan met hoe laat het bedtijd is.
Ze lijkt op Merel Westrik maar die is wel 14 jaar ouderquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:38 schreef Ansa het volgende:
Ze ziet er ouder uit dan ik en ik ben 36 en ga om 12 uur slapen. Wel beter lichaam maar ik heb een hekel aan sport.
Nee hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2026 08:41 schreef roos94 het volgende:
[..]
2 liter cola per dag. Gatverdamme. Lekker de hele dag boeren laten.
Nee klopt niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in dat ochtend- en avondmens gebeuren.![]()
Heeft toch gewoon te maken met slaapgedrag? Als je een tijdje vroeg gaat slapen, wordt je vanzelf een ochtendmens. Het is niet zo dat ik me in de avond minder goed voel dan in de ochtend, of vice versa. Ik slaap laat en wordt vroeg wakker.
Bedrijfsarts in opleiding.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:38 schreef Lenny77 het volgende:
9u slaap nodig hebben![]()
Hier werken de artsen nog na 20u...
Ik had vroeger zo'n ongelooflijke crush op haar. In GTST had ze tieten als meloenen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:46 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Meer slikken schijnt te helpen tegen een verlepte huid.
Meine Gütequote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Auch in Deutsch! SOFORT NACH BETT!
https://www.focus.de/pano(...)19-0c4433f15323.html
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Auch in Deutsch! SOFORT NACH BETT!
https://www.focus.de/pano(...)19-0c4433f15323.html
Ja MaAr RoUtInE!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Femke heeft wel echt een extreem saai leven. Zo saai dat je er plaatsvervangende suïcidale gedachten van krijgt.. Het is verbazingwekkend dat zij een man heeft die meegaat in haar waanzin.
Ik lig ook meestal rond 20.00 in bed. En mijn leven is niet saai.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Femke heeft wel echt een extreem saai leven. Zo saai dat je er plaatsvervangende suïcidale gedachten van krijgt.. Het is verbazingwekkend dat zij een man heeft die meegaat in haar waanzin.
Jij bent gewoon jaloers dat niemand meegaat in jouw waanzin.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:36 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
nou van sporten wel hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:16 schreef Discombobulate het volgende:
Als zij dat wil, prima, maar mij niet bellen. Mijn leven gaat echt niet beter worden van sporten en heel vroeg uit bed. Deze mensen zijn gewoon heel gevoelig voor die runner's high.
geilquote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:46 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]
Meer slikken schijnt te helpen tegen een verlepte huid.
Nou, dat weet ik niet. Ik heb zo veel hobby's. Ik wordt over het algemeen niet heel gelukkig van sporten. Je moet prioriteiten stellen.quote:
de betere gezondheid ga je met de jaren wel merkenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet. Ik heb zo veel hobby's. Ik wordt over het algemeen niet heel gelukkig van sporten. Je moet prioriteiten stellen.
Wat niet betekend dat ik niet voldoende beweeg natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |