Maar dat moet van de ISUquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dutch Lions-genot.
[ afbeelding ]
MVG is een narcistquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGerwen vond het maar ongelooflijk raar dat de bookies Gian meer als favoriet zagen voor eindwinst dan hem
Ach, Michael.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGerwen vond het maar ongelooflijk raar dat de bookies Gian meer als favoriet zagen voor eindwinst dan hem
Ik zit hier met een volle hand hoor, bohh.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:22 schreef fetX het volgende:
‘De volle hand’ is misschien wel de smerigste uitspraak die er is
Mwah, druk enzo. Iemand die zijn eerste vs iemand die dan zijn 5e vinale zou gaan spelen…quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Van Veen eerder dan Anderson denk ik.
Maikol is een ZMLK leerling geweest vermoed ik.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Viesdikquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zit hier met een volle hand hoor, bohh.
Ach Maikol.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGerwen zou zichzelf waarschijnlijk zelfs als favoriet zien tegen het gehele Amerikaanse leger.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vervelende van Amerikanen is dat ze er altijd wel 1 hebben die iets goed kan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
vGerwen zou zichzelf waarschijnlijk zelfs als favoriet zien tegen het gehele Amerikaanse leger.
Nu denk ik niet dat zij goed kunnen darten, maar toch
Jaweetjewattis ik voel me eige goed en op een goede dag kan ik gewoon dat amerikaanse leger prima hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
vGerwen zou zichzelf waarschijnlijk zelfs als favoriet zien tegen het gehele Amerikaanse leger.
Nu denk ik niet dat zij goed kunnen darten, maar toch
Ze weten allemaal waar ik toe in staat ben..quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jaweetjewattis ik voel me eige goed en op een goede dag kan ik gewoon dat amerikaanse leger prima hebben
Joh!quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Humpries gooit ook niet echt zo super vind ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |