Dat kan wel wezen, maar ik vind dan nog steeds dat je niet degene die er nu uitgeknikkerd wordt het hoeft aan te doen om te horen dat zijn droom in duigen ligt omdat "het resultaat heel erg mee kan vallen".quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ritsma zegt gewoon waar het op staat. Het is zijn taak om het beste team aan te wijzen. Ongeacht of er medaillekansen zijn. De selectiecommissie bepaalt verder wie de meeste kans maakt en kiest de TP boven de nummer 3 van de 1500m.
Tsja ik denk dat je dan onderscheid moet maken tussen 'gegarandeerd de beste Nederlander' (wat voor De Boo meer geldt dan voor Nuis) en 'daadwerkelijke plek in de uitslag'. Dat laatste past beter bij de criteria die erg gefocust zijn op goud, maar dat eerste zou ook verdedigbaar zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 00:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op basis van zijn resultaten dit seizoen, die beter zijn dan pakweg die van De Boo, die iedereen een aanwijsplek zou geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is moeilijk voor te stellen, maar Coopmans was nog veel ergerquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verder: 4 jaar geleden vond iedereen Jan Coopmans de grootste randdebiel op aarde en zou Ritsma het allemaal wel oplossen, maar het is allemaal toch best wel ingewikkeld. Het is hem in zoverre wel gelukt dat we nu niet horen dat de achtervolgingsploeg niet wíl samenwerken.
Daar kan Joeta een voorbeeld aan nemenquote:
oh ja, die was ik alweer vergetenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jan Coopmans de grootste randdebiel op aarde
Het komt nu wel heel goed uit dat Nuis nu ooo de 1500m gaat rijden. Je zou toch haast denken dat ze liever Nuis hebben op de afstand en nu Bosker gebruiken om dit voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2026 22:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ritsma zegt gewoon waar het op staat. Het is zijn taak om het beste team aan te wijzen. Ongeacht of er medaillekansen zijn. De selectiecommissie bepaalt verder wie de meeste kans maakt en kiest de TP boven de nummer 3 van de 1500m.
Ik geloof daar niet in.quote:Op maandag 5 januari 2026 09:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het komt nu wel heel goed uit dat Nuis nu ooo de 1500m gaat rijden. Je zou toch haast denken dat ze liever Nuis hebben op de afstand en nu Bosker gebruiken om dit voor elkaar te krijgen.
Die is ouder dan ik volgens mijquote:Op maandag 5 januari 2026 09:25 schreef franklop het volgende:
18 KC BOUTIETTE M55 USA USA 1.56,81 +12,61
Helaas niet gered op de 1500 meter
Heldquote:Op maandag 5 januari 2026 09:25 schreef franklop het volgende:
lol ik las M55 en dacht, oh leuk ze hebben ook een veteranen toernooitje...quote:Op maandag 5 januari 2026 09:25 schreef franklop het volgende:
Pakje Bakmeel Coopmans was ook een behoorlijke kluns zeker als het op communiceren met zijn schaatsers aankomt. Het is toch van de gekke dat een van je ploegleden via een pittig interviewtje met Bert moet horen dat ze gaat rijden terwijl ze het nog niet eens zelf weet?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 23:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verder: 4 jaar geleden vond iedereen Jan Coopmans de grootste randdebiel op aarde en zou Ritsma het allemaal wel oplossen, maar het is allemaal toch best wel ingewikkeld. Het is hem in zoverre wel gelukt dat we nu niet horen dat de achtervolgingsploeg niet wíl samenwerken.
Lekker makkelijk als alles mee zit.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://nos.nl/video/2597(...)okt-goed-naar-kijken
Wel een hele nette reactie van Nuis.
Hele nette reactie iddquote:Op maandag 5 januari 2026 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je kan het ook niet zeggenquote:Op maandag 5 januari 2026 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker makkelijk als alles mee zit.
Nee, een bijzonder zwakke. Hier toont hij zich een rasopportunist met twee gezichten. Wat een acteur! Ik heb Nuis lang verdedigd, maar stop daar subiet mee. Ik misgun hem vanaf heden elke vorm van sportief succes.quote:Op maandag 5 januari 2026 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Was dat die training met Bergsma omdat Stijn ziek was?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:36 schreef Faraday01 het volgende:
De heren hebben wel 20 minuten samen getraind.
Alles komt nu goed met de ploegenachtervolging in Milaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |