quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nou, het is nog wel wat langer dan dat
Hij gaat ook niet meer naar Euro Tours in Duitsland. Daar is het al lang klaar tussen hem en het publiek. Geef hem geen ongelijk met het Duitse tuigpubliek. Al zijn Nederlanders nog erger.quote:
Daarom, leermoment.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Het is ook nog maar een kind he
Whyquote:
Ja dat uitfluiten want Engels of want Duits/Nederlands/you name it is ook echt een genante vertoning.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij gaat ook niet meer naar Euro Tours in Duitsland. Daar is het al lang klaar tussen hem en het publiek. Geef hem geen ongelijk met het Duitse tuigpubliek. Al zijn Nederlanders nog erger.
Dat dan weer welquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Benieuwd of we @:zipportal weer het volgende WK zien
Helaasquote:
Oh op welk forum zitten we tegen die tijd?quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Benieuwd of we @:zipportal weer het volgende WK zien
Viva forumquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh op welk forum zitten we tegen die tijd?
Vuurwerkforum heeft dan wel wat serverruimte over tegen die tijdquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh op welk forum zitten we tegen die tijd?
Misschien heeft Littler het wat onhandig verpakt, maar ik snap wel dat die jongen er moeite mee heeft. Blijft iemand die pas binnenkort 19 wordt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja dat uitfluiten want Engels of want Duits/Nederlands/you name it is ook echt een genante vertoning.
Sorry baas.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Gebiedsverboden worden niet besproken.
@Coco is er gewoonquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis nog wat vrienden in het warme bad
Waar zijn @:coco , @:fetx en @:maxi-mus onder anderen
O, gelukkigquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Gebiedsverboden worden niet besproken.
quote:Like Alert
01-01-2026 @ 20:21:18
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #107 Happy 2026"
Ik hoop dat je gelijkt hebtquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nah ik zie gekke dingen in het gesternte vanavond.
Die sparen de krachten voor de hoofdact van de avond.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gek he. Is dodelijk saai dit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Publiek heeft er ook nog geen zin in
Misschien met kapsalons gooien?quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Publiek heeft er ook nog geen zin in
Coco dobbert rond tochquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
1tje mijn kant op zonder kaas graag. extra sambal.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Misschien met kapsalons gooien?
Dat was wel hilarisch.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit leeft nog niet.
Littler onmiddellijk een koptelefoon op.
Bij Dom Taylor wel.quote:
U zei?quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:31 schreef Wertha het volgende:
Littler 92 gemiddeld. Luke 'The Fluke' Littler.
Triestig zo zijn we voor 11 gedaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja, koekoek
We kunnen aftaaien, dit wordt 5-0
Arjan kwam er ook niet op om even te zeggen: ‘onze NAVO-leider’quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:34 schreef heywoodu het volgende:
Verrassend dat Littler nooit van Rutte gehoord heeft.
Typische Engelse tokkie. Als 'ie niet zo goed kon darten zat 'ie regelmatig vast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |