Bestaat niet eens. Toch? Zou niet mogen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op naar het Johnny Clayton topic
Je bent niet verplicht om te kijken he.quote:
Schoonzus? Bohhhhquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:06 schreef Dagoduck het volgende:
Vroeg in de middag graag, er komt visite.
Nichten.quote:
Grote fout, op 1 januari moet je visite ver buiten de deur houden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:06 schreef Dagoduck het volgende:
Vroeg in de middag graag, er komt visite.
Jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:57 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Blackburn Rovers-goden zo shamen.
Ik ga hier niet over.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Grote fout, op 1 januari moet je visite ver buiten de deur houden.
Omdat het een kutspelletje isquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:08 schreef Kopiko het volgende:
WAAROM GEEN BONUS ALS JE HET GOED HEBT
Kont in de kamer ernaast parkerenquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
Kim Kardashian leuk voor een nachtje. Wel heel je bed onder de zwarte haren
Make-up vooral. Maar om m 1 keertje op die ass te kunnen leggen bohhhquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
Kim Kardashian leuk voor een nachtje. Wel heel je bed onder de zwarte haren
Vroeger was dat standaard je kater wegzuipen met familie bij ons. Blij dat ik nu gewoon lekker op de bank kan blijven hangen voor de TV.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Boh ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Make-up vooral. Maar om m 1 keertje op die ass te kunnen leggen bohhh
En op 2 januari ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Volendam en Zeeland heel normaal. @roos94quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kon je vroeger gewoon mee trouwen.
Misschien kun jij voor ons verslag doen van de Belgquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Irritant dat ik op de Belg kijk en jullie via viaplay. Ik kan dan ook geen commentaar geven op de commentators van viaplay
Gelukkig kijk ik wel GRATIS
Sow direct smerige taal in 2026 bezigen. Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Make-up vooral. Maar om m 1 keertje op die ass te kunnen leggen bohhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |