abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 1 januari 2026 @ 12:17:10 #1
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219710073
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

De TT klopt niet helemaal, maar voelde wel toepasselijk c_/ Hopelijk hebben jullie allemaal een fantastische jaarwisseling gehad en zijn jullie klaar voor een nieuw jaar met minstens drie seizoenen *O*

Ik ben wel even benieuwd of jullie nog goede ideeën voor MOL hebben O+ Volgens mij doen we nu al een paar jaar iedereen seizoen redelijk hetzelfde qua topics: de SC vooral als hoofdchat en daarnaast een aantal losse topics per onderwerp ( met dank aan onze fantastische molhelden voor de prono of follow the money O+ O+ ).

Wij kunnen diezelfde topics in februari weer voor jullie klaarzetten, maar misschien kunnen dingen ook eens helemaal (of een klein beetje) anders doen! Een extra vraag bij de prono, of andere topics?

Sowieso is eenieder natuurlijk altijd vrij zn eigen topics te openen (wordt zelfs aangemoedigd O+ ), maar misschien als je het nog niet uitgekristalliseerd hebt, kost het minder moeite dan het hier te posten B-)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  MOL-held vrijdag 2 januari 2026 @ 07:59:03 #2
44635 XMN8R
mag dat?
pi_219718331
Voor het reguliere seizoen 2024 heb ik naast Follow the Money ook eens bijgehouden welke kandidaten er vaak op de beste plaats in een spel staan om te kunnen mollen. Dat bleek verrassend goed uit te pakken. Misschien is dit voor herhaling vatbaar in een apart topic?

Ik hoop dan wel dat er wat meer gepost wordt, want bij Follow the Money wordt veul meer gelurkt dan gepost. ;)

En als iemand anders dit wil gaan bijhouden is dat natuurlijk ook helemaal goed. Ik reis veel en kan niet altijd live of snel daarna kijken.
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
  Moderator zaterdag 3 januari 2026 @ 21:59:20 #3
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219738037
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 07:59 schreef XMN8R het volgende:
Voor het reguliere seizoen 2024 heb ik naast Follow the Money ook eens bijgehouden welke kandidaten er vaak op de beste plaats in een spel staan om te kunnen mollen. Dat bleek verrassend goed uit te pakken. Misschien is dit voor herhaling vatbaar in een apart topic?

Ik hoop dan wel dat er wat meer gepost wordt, want bij Follow the Money wordt veul meer gelurkt dan gepost. ;)

En als iemand anders dit wil gaan bijhouden is dat natuurlijk ook helemaal goed. Ik reis veel en kan niet altijd live of snel daarna kijken.
Ja, leuk!

Om even voor mezelf te spreken: ik vind het echt waanzinnig wat jij doet qua follow the money, maar ik weet nooit zo goed wat ik erover moet zeggen _O- Ik ben het eigenlijk vrijwel altijd eens met jouw beschouwingen, maar snap ook wel dat het stom voelt dat jij iedere week zoveel moeite ervoor doet en dan 0 reacties krijgt. Ik waardeer het dus in elk geval heel erg en hoop dat je er gewoon mee door wilt blijven gaan :Y (Ondanks dat het door het monteren van de show niet altijd de gewenste info oplevert :+ )
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  MOL-held maandag 5 januari 2026 @ 00:23:08 #4
44635 XMN8R
mag dat?
pi_219748219
Bedankt voor het compliment Meke! :Y

Ik begrijp goed waarom er in Follow the Money weinig gepost wordt hoor; als een kandidaat (of een groepje) duidelijk geld voor de pot heeft verdiend dan valt daar natuurlijk weinig commentaar op te geven. En als ik er eens naast zit, dan is er gelukkig meestal wel iemand die reageert. Regelmatig waren de overzichten die bij Moltalk getoond werden erg waardevol. En als ik er soms niet helemaal uit kom heb ik zelf wel eens hulp gevraagd aan Fokkers.

Uit het aantal views kan ik in ieder geval opmaken dat de overzichten gewaardeerd worden. Het valt me op dat het aantal views elk jaar nog ver na de ontknoping blijft oplopen.

Bij een overzicht van kandidaten die op de beste plaats in een spel staan om te kunnen saboteren wordt het al wat ingewikkelder dan bij Follow the Money. Je moet dan ook meer vanuit het perspectief van de Mol (en de productie) gaan denken en je afvragen welke voorkennis de Mol heeft. Dus daar kan ook wel wat meer discussie uit ontstaan (wat ook al wel gebeurde bij de eerste keer dat ik dat overzicht toevoegde in 2024).
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')