De rijsttkook machine begon echt naar brand te ruiken. Dus ik heb het uit het raam gegooid (ik woon gelukkig hoog). En heb gewoon zoals normaal een zak chips gegeten als avondeten. De groente met room gebakken en het is echt een super dip saus. Nu Pluribus aan het kijken, het is echt een goede serie!quote:Op zondag 4 januari 2026 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wáárom zou je een gebruiksaanwijzing weg gooien?![]()
En heb je inmiddels gegeten?
Graag gedaan he?quote:Op zondag 4 januari 2026 20:46 schreef borbit het volgende:
[..]
De rijsttkook machine begon echt naar brand te ruiken. Dus ik heb het uit het raam gegooid (ik woon gelukkig hoog). En heb gewoon zoals normaal een zak chips gegeten. De groente met room gebakken en het is echt een super dip saus. Nu Pluribus aan het kijken, het is echt een goede serie!
ik gebruik altijd het kooitje van mijn vinger met water boven de rijst gaat altijd goedquote:Op zondag 4 januari 2026 20:10 schreef borbit het volgende:
Gemini zegt 2 kopje rijst en 3 kopje water. Klopt dat denken jullie? Ik ga echt niet afgieten enzo want ik weet niet hoe dat moet.
Je had foto van het apparaat kunnen invoeren in Gemini en gebruiksaanwijzing kunnen opvragenquote:Op zondag 4 januari 2026 20:46 schreef borbit het volgende:
[..]
De rijsttkook machine begon echt naar brand te ruiken. Dus ik heb het uit het raam gegooid (ik woon gelukkig hoog). En heb gewoon zoals normaal een zak chips gegeten als avondeten. De groente met room gebakken en het is echt een super dip saus. Nu Pluribus aan het kijken, het is echt een goede serie!
Ja ik ben echt zo een ongelooflijke Hollander somsquote:Op zondag 4 januari 2026 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Black is juist minder pittig
Wat is hier zo erg aan?quote:Op zondag 4 januari 2026 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Je had foto van het apparaat kunnen invoeren in Gemini en gebruiksaanwijzing kunnen opvragen
Mensen die rijst afgieten mogen ze van mij ter plekke afschieten, droogkoken it is!
Je giet een heel deel van de smaak van de rijst ook weg met het waterquote:Op zondag 4 januari 2026 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
Een rijstkoker is wel een van de meest overbodige keukenapparaten die er zijn. Als er iets makkelijk is namelijk dan is het wel rijst koken.. Meer dan een pan (en de benodigde ingredienten) heb je niet nodig. Scheelt ook weer een extra apparaat in de keuken.
[..]
Wat is hier zo erg aan?![]()
Als iemand voor het eerst rijst moet koken kun je hem beter adviseren om teveel water toe te voegen dan precies afgepast of te weinig.quote:Op zondag 4 januari 2026 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen die rijst afgieten mogen ze van mij ter plekke afschieten, droogkoken it is!
Op de foto dacht ik warme lavacake met vanillesaus te zienquote:Op zondag 4 januari 2026 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ben echt zo een ongelooflijke Hollander soms![]()
![]()
![]()
Net pasta op met gebakken trostomaten, gesmoorde prei (aanrader) passata en mozzarella op
En als toetje mämmi, (uit Helsinki meegenomen) Finse gefermenteerde roggepap
https://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4mmi
Acquired taste for sure, maar ik vind het erg lekker
Neem het niet zo serieus allemaal jijquote:Op zondag 4 januari 2026 23:01 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Als iemand voor het eerst rijst moet koken kun je hem beter adviseren om teveel water toe te voegen dan precies afgepast of te weinig.
Dan brand het in elk geval niet aan, maar kennelijk vind je dat een doodverwensing waard.
Niet iedereen kan haute cuisine koken, en niet iedereen heeft het vanuit huis meegekregen.
Maargoed, TS opent liever een zak chips pv sowieso maar naar iemand te luisteren.
Het is meer een soort zachte drop met stroop en roggebrood gemengd dan dat het iets van doen heeft met alles wat wij hier in Nederland kennenquote:Op zondag 4 januari 2026 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Op de foto dacht ik warme lavacake met vanillesaus te zien![]()
Maar de omschrijving klinkt een stukje minder aantrekkelijk. Toch is bread pudding ook bekend, dus roggepudding wellicht ook
quote:Op maandag 5 januari 2026 13:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond een Spaanse tortilla met chorizo en spinazie.
Wat voor vis?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:30 schreef SoS87 het volgende:
Ik had een flinke moot vis gebakken in heel veel boter.
Dat ziet er lekker uit, ga ik ook weer eens maken, tortilla:!quote:Op maandag 5 januari 2026 18:09 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Gaat een halve fles olie in kwam achter ik toen ik ze eens zelf begon te maken.quote:Op maandag 5 januari 2026 18:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit, ga ik ook weer eens maken, tortilla:!
Wat zegt U? Olie, Rens?quote:Op maandag 5 januari 2026 18:59 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Gaat een halve fles olie in kwam ik toen ik ze Rens zelf begon te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |