Gebaseerd op?quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:42 schreef TjjWester het volgende:
Femke heeft weer weinig respect voor de stad, de ambtsketen is bedoeld voor dit soort situaties.
Wat verlang ik terug naar burgemeester Van der Laan.
Brandweer is nu flink aan het blussen, met een grote robotarm. Het gaat nu snel, ik denk dat ze hem snel onder controle hebben.quote:Op donderdag 1 januari 2026 03:09 schreef tesssssssss het volgende:
We moeten eerst nog maar zien dat die huizen eromheen niet ook gaan branden.
Maar ik ga nu slapen.
Dit is geen goed begin van 2026
Ergste lijkt nu wel voorbij idd. Weinig over van de kerk, helaas.quote:Op donderdag 1 januari 2026 03:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Brandweer is nu flink aan het blussen, met een grote robotarm. Het gaat nu snel, ik denk dat ze hem snel onder controle hebben.
Arme vleermuizen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 03:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ergste lijkt nu wel voorbij idd. Weinig over van de kerk, helaas.
Gelukkig bestaat het park nog. Kunnen we het hout van de bomen gebruiken voor de herbouw van de kerkquote:Op donderdag 1 januari 2026 03:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ergste lijkt nu wel voorbij idd. Weinig over van de kerk, helaas.
Wegquote:Op donderdag 1 januari 2026 03:22 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Waar is de terechte reactie van Dagoduck op die bloedzuigers die over moskeën (en falende Femke) beginnen?
Hier ook, Oud-West, erg zonde het was een erg mooie kerk, hoewel het nu ook niet echt een Amsterdams monument is.quote:
Ok, ik zie dat de opmerking waarop gereageerd werd ook weg is.quote:
Die gingen allemaal tegelijk weg dus ik snap de vraag niet zoquote:Op donderdag 1 januari 2026 03:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ok, ik zie dat de opmerking waarop gereageerd werd ook weg is.
Ik F5 fok niet vaak genoeg om alle suggestieve drek eruit te filteren, jij kennelijk wel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 03:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Die gingen allemaal tegelijk weg dus ik snap de vraag niet zo
Misschien even 112 bellen of je ook een NL Alert magquote:Op donderdag 1 januari 2026 03:42 schreef raptorix het volgende:
Het is trouwens flink te ruiken hier slaat ook wel op mijn ogen.
Heeft niks met f5 te maken, toen je zag dat reactie A weg was waren B en C en Dquote:Op donderdag 1 januari 2026 03:43 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik F5 fok niet vaak genoeg om alle suggestieve drek eruit te filteren, jij kennelijk wel.
Laten we er een mooi gebedshuis neerzetten die representatief is voor de Amsterdammer van de 21e eeuw.quote:Op donderdag 1 januari 2026 04:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens mij is het brandmeester, of alle journalisten liggen al in bed.
Al het houtwerk is weggebrand en weggespoten. De live ging er om 03:00 af bij ATV.
Toen stond het stenen geraamte er nog.
Hoppateej, nóg een moskeequote:Op donderdag 1 januari 2026 04:26 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Laten we er een mooi gebedshuis neerzetten die representatief is voor de Amsterdammer van de 21e eeuw.
Het was een hele mooie kerk, met mooie shows en optredens. Het had een wijkfunctie en was geen lelijk wijkgebouw met tl verlichting. Geen idee wat ze gaan terug zetten maar zo sfeervol als dit gebouw gaan ze het niet krijgen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 04:38 schreef Document1 het volgende:
Ik zal wel verketterd worden maar is dit een belangrijke kerk? Is dit niveau Notre Dame of is dit meer de plaatselijke kerk in Schubbekutteveen? Ik heb echt geen idee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |