Vertel jij dan maar even hoe je zo snel mogelijk de meeste Nederlanders kan voorzien van informatie om nutteloze 112 meldingen te stoppen. Zeker als de helft van de mensen buiten staat, met geknal en muziek om zich heen en echt niet een NOS melding op tijd ziet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:15 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Dat wordt vast niet op grote schaal gevonden, maar je kunt je natuurlijk wel afvragen of een overbelaste telefoondienst een noodmelding naar alle Nederlanders op moet leveren. Voor mij is dat niet het geval en heb ik me afgemeld voor deze 'dienst'.
Om wat goed te praten precies?quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:08 schreef Durmada het volgende:
[..]
Mwah, als je zelf niet pleegt, sta jij vooraan om het goed te praten. Maakt je alsnog een zielig kneusje hoor.
Niemand denk ik. Laat lekker gaan, misschien is die nog dronken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:39 schreef Fok-it het volgende:
Oprecht geen idee waar die het over heeft ook.
Nee, dat ga ik niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vertel jij dan maar even hoe je zo snel mogelijk de meeste Nederlanders kan voorzien van informatie om nutteloze 112 meldingen te stoppen. Zeker als de helft van de mensen buiten staat, met geknal en muziek om zich heen en echt niet een NOS melding op tijd ziet.
Ik zit met verbazing z’n reacties te lezenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:39 schreef Fok-it het volgende:
Oprecht geen idee waar die het over heeft ook.
Haha dat dacht ik al.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:43 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik niet.
Ik kan voor mezelf uitmaken of ik dit in deze situatie gerechtvaardigd vind en dat is voor mij niet het geval.
Over het algemeen ben ik er niet voor om collectief aan te spreken op de dommigheid van individuen (zelfs als dat er blijkbaar veel zijn).
Ik vind het in principe een goede/nuttige dienst, maar deze inzet waardeloos.
Wat een onzinreactie...quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik al.![]()
wel zeiken dat dit niet zo moet maar geen alternatief kunnen noemen. Echt goed hoor. Fijn dat je zelf zo perfect bent.
quote:
Wat dacht je van een normale informatiecampagne?quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik al.![]()
wel zeiken dat dit niet zo moet maar geen alternatief kunnen noemen. Echt goed hoor. Fijn dat je zelf zo perfect bent.
quote:Een veilige jaarwisseling doen we samen
18 december 2023
Door regio: Brabant-Noord
Deze maand sluiten we het jaar weer feestelijk af tijdens oud & nieuw. Voor de meldkamer is die dag een van de drukste dagen van het jaar. Helaas krijgt tijdens de jaarwisseling vaak telefoontjes voor situaties zonder spoed. Hierdoor moet spoedeisende hulp soms wachten. Het is dus van belang dat de inwoners van onze regio weten wanneer ze de meldkamer wel en niet bellen, en wanneer ze zelf actie kunnen ondernemen.
Deze heb ik ook dit jaar regelmatig voorbij zien komenquote:Op donderdag 1 januari 2026 14:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat dacht je van een normale informatiecampagne?
Zoiets als dit:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.brandweer.nl/(...)eling-doen-we-samen/
In 2023 konden ze het blijkbaar nog wel, het zal er nu bij ingeschoten zijn door alle noodpakket-propaganda.
Dat is vooraf leuk, maar wat lastig op te tuigen als om 12 uur 's nachts blijkt dat er extreem veel telefoontjes bij 112 binnenkomen denk ik.quote:Op donderdag 1 januari 2026 14:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat dacht je van een normale informatiecampagne?
Zoiets als dit:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.brandweer.nl/(...)eling-doen-we-samen/
In 2023 konden ze het blijkbaar nog wel, het zal er nu bij ingeschoten zijn door alle noodpakket-propaganda.
Daarom is het dus ook zo'n puinhoop in dit land.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bedenk ook even dat deze mensen stemrecht hebben.
Klopt, daarom moet je het dus voor zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is vooraf leuk, maar wat lastig op te tuigen als om 12 uur 's nachts blijkt dat er extreem veel telefoontjes bij 112 binnenkomen denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |