Das bij mij ook zo stom, ik ken van zo veel nummers die ik eigenlijk helemaal niks vind de tekst van A to Zquote:Op woensdag 31 december 2025 23:36 schreef houdjemond het volgende:
Ik brul ook gewoon mee hoor, maar as said mijn hoofd kan nooit beslissen wat ik hier nou van vind
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 23:30 schreef Isorden het volgende:
Zo, langzaam de PDF opbergen, gifjes sites afsluiten. Imgur weer dicht voor dit jaar.
Iedereen die hier nog is een hele fijne jaarwisseling, en maak er een mooi 2026 van.
Ik ga zo langzaam naar beneden voor de champagne, zie jullie aan de andere kant van de klok
Jet zit toch niet te Jennen hè.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
De tering, mijn oud en nieuw is faaltastisch.
Wie is Jet?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jet zit toch niet te Jennen hè.
Nou, ik hoef dus alles maar één keer te horen en klaar. Foutloos meezingen.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Das bij mij ook zo stom, ik ken van zo veel nummers die ik eigenlijk helemaal niks vind de tekst van A to Z
Beterschapquote:Op woensdag 31 december 2025 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn verkoudheid begint weer richting griep te gaan
Nee.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hotel California de eigenlijke nummer ÉÉN!
Nee.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hotel California de eigenlijke nummer ÉÉN!
De nieuw Roos. (typefout)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |