Voor jou ook een fijn en gelukkig 2013.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
Mensen ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling!
Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn.
Ik geniet van de mooie momenten met jullie!
Jullie zijn te gek!
Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd!
Jullie zijn werkelijk het beste korfbalteam dat er bestaat!
Ik wens jullie een gezond en succesvol 2011!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Die heb je ook niet eerder gedaan alquote:Op woensdag 31 december 2025 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
Mensen ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling!
Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn.
Ik geniet van de mooie momenten met jullie!
Jullie zijn te gek!
Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd!
Jullie zijn werkelijk het beste korfbalteam dat er bestaat!
Ik wens jullie een gezond en succesvol 2011!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Jij ook de beste wensen.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:28 schreef chufi het volgende:
Beste Wensen allemaal ..... Het knalt inmiddels harder dan de jaren voorheen
Hier doet dat de hele avond al.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:28 schreef chufi het volgende:
Jij ook maar eigenlijk moet het na 00:00 zijn voordat je de beste wensen doet.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:28 schreef chufi het volgende:
Den Haagquote:Op woensdag 31 december 2025 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier doet dat de hele avond al.
Het valt gewoon op wanneer het even stil is.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier doet dat de hele avond al.
Doen we het gewoon nog een keer.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij ook maar eigenlijk moet het na 00:00 zijn voordat je de beste wensen doet.
Hier ook maar de brandweer is een goede afwisseling.quote:
Leeuwardenquote:Op woensdag 31 december 2025 23:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het valt gewoon op wanneer het even stil is.
Nog iets meegekregen van het kampvuur op het strand?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ook maar de brandweer is een goede afwisseling.![]()
Die zijn deze avond al 3x langs gereden.
Nee, dit komt recht uit het hartquote:Op woensdag 31 december 2025 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heb je ook niet eerder gedaan al
Maar ook jij een mooie millenniumwisseling
Dat kan alleen denk ik dat ik het pas morgen doe.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doen we het gewoon nog een keer.
Reken ik goed. Lekker sliepe.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan alleen denk ik dat ik het pas morgen doe.
Lig waarschijnlijk om 00:05 in mijn nest.
Presentquote:
Nog mooier, gewoon beidequote:
Altijd positief.quote:
Jij ook mario, veel plezier bij je moeder.quote:
Geef Mutti maar een dikke kus Mario.quote:
Ook van mij.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef Mutti maar een dikke kus Mario.
Lijkt me geweldig.quote:
45 jaar int vak showquote:Op woensdag 31 december 2025 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig.
Pé Daalemmer & Rooie Rinus
Jij ook marc.quote:
Folle lok en seine.quote:
Wel minder vuurpijlen.quote:
Lichtkogels...quote:
Kruitdampen hier ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
In een paar minuten tijd is het al erg mistig geworden door het vuurwerk en ik ruik het inmiddels ook flink.
WTF mensen gaan los.![]()
Rotterdam kan ik al niet meer zien.
De beste wensen Soury.quote:
Das niet ergquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
In een paar minuten tijd is het al erg mistig geworden door het vuurwerk en ik ruik het inmiddels ook flink.
Gewoon weer niets in de straat hier, daarbuiten wel aan alle kanten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:15 schreef ChocoFan het volgende:
Saaie boel daar dan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon weer niets in de straat hier, daarbuiten wel aan alle kanten.
Joe to !!! Banloosquote:
Een goe 2026 gewenst Mutske.quote:
Daar mist niemand wat aan neequote:
Ja ik bel ook vaak als mijn pakketje nog niet is bezorgd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg net een nl alert dat het extreem druk is bij 112 en alleen moet bellen in geval van nood.
Oke, dat wist ik nog niet
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik bel ook vaak als mijn pakketje nog niet is bezorgd.
Ik ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:30 schreef drakin het volgende:
Schrik meer van dat 112 alert dan van het vuurwerk
En niet alleen mijn telefoonquote:
Ik ruik rook. Een beetje kruidig, ik denk dat er iets brand.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:34 schreef Soury het volgende:
Met 112 wat is uw noodgeval? "Ik hoor knallen"
Nu ben je zeker wakkerquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:30 schreef drakin het volgende:
Ik ben zeker niet moe meerquote:
Hmmmmm.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ruik rook. Een beetje kruidig, ik denk dat er iets brand.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:30 schreef drakin het volgende:
Voorraad is op, ze zijn weer nieuwe aan het halen.quote:
Even snel een oliebol eten, is hard werken hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voorraad is op, ze zijn weer nieuwe aan het halen.
2 uur officieel.quote:
Jij?quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
Heeft iemand nog naar de oudejaarsconference gekeken ?
Ik zit nu te kijken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ja die, nee moet nog terugkijken maar staat er nog niet op.quote:
Vind het wel leuk maar toch wel voorzichtig, er mag niet zo veel meer.quote:
Jij ook Bomenverzameling. Je was top in het Top 2000 topic.quote:
Eergister was er een jaaroverzicht van het NOS journaal. Werden mensen helemaal boos hoe Trump werd neergezet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het wel leuk maar toch wel voorzichtig, er mag niet zo veel meer.
ah nee, was ie weer zielug?quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eergister was er een jaaroverzicht van het NOS journaal. Werden mensen helemaal boos hoe Trump werd neergezet.
Er werd gewoon feitelijk benoemd dat hij niks heeft klaargespeeld. Op 1 ding na, de plastic rietjes komen terug.quote:
Mwah, hij heeft wel meer bereikt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er werd gewoon feitelijk benoemd dat hij niks heeft klaargespeeld. Op 1 ding na, de plastic rietjes komen terug.
Nee al jaren niet meerquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
Zal wel veel in floradorp te doen zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie boeit dat ? Controle ho maar ... ze zijn al te druk
Het is oppassen geblazen..quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het wel leuk maar toch wel voorzichtig, er mag niet zo veel meer.
Wat dan?quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft wel meer bereikt.
Niets nuttigs, maar oke.
Das in Noordquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal wel veel in floradorp te doen zijn.
Vroeg ik me af.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie boeit dat ? Controle ho maar ... ze zijn al te druk
Fijn dat je geen mention deed.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat dan?
En ik doe een kree'tje A.I. is best kut en gevaarlijk.
Doe Clinton daar eens bijquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:09 schreef Domnivoor het volgende:
Kijk eens wat hij allemaal bereikt heeft![]()
Trump![]()
Obama![]()
Biden![]()
[ afbeelding ]
Dat weet ik.quote:
De Vondeltoren in Amsterdam in brand lees ik net.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal wel veel in floradorp te doen zijn.
Die staat niet in Noord.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:12 schreef maily het volgende:
[..]
De Vondeltoren in Amsterdam in brand lees ik net.
Haha... Nee dat doe ik eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fijn dat je geen mention deed.
Ik weet niet eens waar die is. Oh diequote:Op donderdag 1 januari 2026 01:12 schreef maily het volgende:
[..]
Hij heeft het later wel toegegeven toch..quote:
Vondelkerk... iddquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:12 schreef maily het volgende:
[..]
Die kan dat wel goed iddquote:
Hoe kan dat nou? Vuurpijl erin ofzoquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Vondelkerk... idd
https://www.at5.nl/artike(...)-brand-in-vondelkerk
Klopt, dat heeft Trump ooit geleerd van zijn mentor. Nooit iets toegeven.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij heeft het later wel toegegeven toch..
Dat zal Trump nooit doen.
Zo werkt dat hele wappie gebeuren. Fakenews etc...gewoon keihard volhouden dat het de waarheid is.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt, dat heeft Trump ooit geleerd van zijn mentor. Nooit iets toegeven.
Daar is zelfs een film over gemaakt.
Roy Cohn.
The Apprentice.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Vondelkerk... idd
https://www.at5.nl/artike(...)-brand-in-vondelkerk
En als je dan moet voorkomen wraak je eerst de rechter.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zo werkt dat hele wappie gebeuren. Fakenews etc...gewoon keihard volhouden dat het de waarheid is.
Soort NL Notre Dame?quote:
Vreselijkquote:
En daar krijg je dan tips hoe je dat het beste kan aanpakken?quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
115, als je denkt aan het vermoorden van je wijf.
Wat zondequote:
Juist niet, maar wel even een goed gesprek.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daar krijg je dan tips hoe je dat het beste kan aanpakken?
Ahhh, heeft ie je echt wakker gemaakt jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat zondeWe liepen er laatst nog langs
Ow, rare lijn dan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Juist niet, maar wel even een goed gesprek.
Denk je dat 113 je tips gaat gaat geven dan ?quote:
Nee, daarom hoopte ik op 115quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk je dat 113 je tips gaat gaat geven dan ?
Marc, daar ging mijn drankje .quote:
Ik werd vanzelf wakkerquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ahhh, heeft ie je echt wakker gemaakt ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |