Voor jou ook een fijn en gelukkig 2013.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
Mensen ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling!
Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn.
Ik geniet van de mooie momenten met jullie!
Jullie zijn te gek!
Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd!
Jullie zijn werkelijk het beste korfbalteam dat er bestaat!
Ik wens jullie een gezond en succesvol 2011!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Die heb je ook niet eerder gedaan alquote:Op woensdag 31 december 2025 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
Mensen ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling!
Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn.
Ik geniet van de mooie momenten met jullie!
Jullie zijn te gek!
Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd!
Jullie zijn werkelijk het beste korfbalteam dat er bestaat!
Ik wens jullie een gezond en succesvol 2011!
Ik houd van jullie!!
Liefs van Arend Jan.
Jij ook de beste wensen.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:28 schreef chufi het volgende:
Beste Wensen allemaal ..... Het knalt inmiddels harder dan de jaren voorheen
Hier doet dat de hele avond al.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:28 schreef chufi het volgende:
Jij ook maar eigenlijk moet het na 00:00 zijn voordat je de beste wensen doet.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:28 schreef chufi het volgende:
Den Haagquote:Op woensdag 31 december 2025 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier doet dat de hele avond al.
Het valt gewoon op wanneer het even stil is.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier doet dat de hele avond al.
Doen we het gewoon nog een keer.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij ook maar eigenlijk moet het na 00:00 zijn voordat je de beste wensen doet.
Hier ook maar de brandweer is een goede afwisseling.quote:
Leeuwardenquote:Op woensdag 31 december 2025 23:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het valt gewoon op wanneer het even stil is.
Nog iets meegekregen van het kampvuur op het strand?quote:Op woensdag 31 december 2025 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier ook maar de brandweer is een goede afwisseling.![]()
Die zijn deze avond al 3x langs gereden.
Nee, dit komt recht uit het hartquote:Op woensdag 31 december 2025 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heb je ook niet eerder gedaan al
Maar ook jij een mooie millenniumwisseling
Dat kan alleen denk ik dat ik het pas morgen doe.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doen we het gewoon nog een keer.
Reken ik goed. Lekker sliepe.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan alleen denk ik dat ik het pas morgen doe.
Lig waarschijnlijk om 00:05 in mijn nest.
Presentquote:
Nog mooier, gewoon beidequote:
Altijd positief.quote:
Jij ook mario, veel plezier bij je moeder.quote:
Geef Mutti maar een dikke kus Mario.quote:
Ook van mij.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef Mutti maar een dikke kus Mario.
Lijkt me geweldig.quote:
45 jaar int vak showquote:Op woensdag 31 december 2025 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig.
Pé Daalemmer & Rooie Rinus
Jij ook marc.quote:
Folle lok en seine.quote:
Wel minder vuurpijlen.quote:
Lichtkogels...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |