Ja ik bel ook vaak als mijn pakketje nog niet is bezorgd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg net een nl alert dat het extreem druk is bij 112 en alleen moet bellen in geval van nood.
Oke, dat wist ik nog niet
quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik bel ook vaak als mijn pakketje nog niet is bezorgd.
Ik ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:30 schreef drakin het volgende:
Schrik meer van dat 112 alert dan van het vuurwerk
En niet alleen mijn telefoonquote:
Ik ruik rook. Een beetje kruidig, ik denk dat er iets brand.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:34 schreef Soury het volgende:
Met 112 wat is uw noodgeval? "Ik hoor knallen"
Nu ben je zeker wakkerquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:30 schreef drakin het volgende:
Ik ben zeker niet moe meerquote:
Hmmmmm.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ruik rook. Een beetje kruidig, ik denk dat er iets brand.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:30 schreef drakin het volgende:
Voorraad is op, ze zijn weer nieuwe aan het halen.quote:
Even snel een oliebol eten, is hard werken hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voorraad is op, ze zijn weer nieuwe aan het halen.
2 uur officieel.quote:
Jij?quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
Heeft iemand nog naar de oudejaarsconference gekeken ?
Ik zit nu te kijken.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ja die, nee moet nog terugkijken maar staat er nog niet op.quote:
Vind het wel leuk maar toch wel voorzichtig, er mag niet zo veel meer.quote:
Jij ook Bomenverzameling. Je was top in het Top 2000 topic.quote:
Eergister was er een jaaroverzicht van het NOS journaal. Werden mensen helemaal boos hoe Trump werd neergezet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het wel leuk maar toch wel voorzichtig, er mag niet zo veel meer.
ah nee, was ie weer zielug?quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eergister was er een jaaroverzicht van het NOS journaal. Werden mensen helemaal boos hoe Trump werd neergezet.
Er werd gewoon feitelijk benoemd dat hij niks heeft klaargespeeld. Op 1 ding na, de plastic rietjes komen terug.quote:
Mwah, hij heeft wel meer bereikt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er werd gewoon feitelijk benoemd dat hij niks heeft klaargespeeld. Op 1 ding na, de plastic rietjes komen terug.
Nee al jaren niet meerquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
Zal wel veel in floradorp te doen zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie boeit dat ? Controle ho maar ... ze zijn al te druk
Het is oppassen geblazen..quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind het wel leuk maar toch wel voorzichtig, er mag niet zo veel meer.
Wat dan?quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft wel meer bereikt.
Niets nuttigs, maar oke.
Das in Noordquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal wel veel in floradorp te doen zijn.
Vroeg ik me af.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie boeit dat ? Controle ho maar ... ze zijn al te druk
Fijn dat je geen mention deed.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat dan?
En ik doe een kree'tje A.I. is best kut en gevaarlijk.
Doe Clinton daar eens bijquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:09 schreef Domnivoor het volgende:
Kijk eens wat hij allemaal bereikt heeft![]()
Trump![]()
Obama![]()
Biden![]()
[ afbeelding ]
Dat weet ik.quote:
De Vondeltoren in Amsterdam in brand lees ik net.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal wel veel in floradorp te doen zijn.
Die staat niet in Noord.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:12 schreef maily het volgende:
[..]
De Vondeltoren in Amsterdam in brand lees ik net.
Haha... Nee dat doe ik eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fijn dat je geen mention deed.
Ik weet niet eens waar die is. Oh diequote:Op donderdag 1 januari 2026 01:12 schreef maily het volgende:
[..]
Hij heeft het later wel toegegeven toch..quote:
Vondelkerk... iddquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:12 schreef maily het volgende:
[..]
Die kan dat wel goed iddquote:
Hoe kan dat nou? Vuurpijl erin ofzoquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Vondelkerk... idd
https://www.at5.nl/artike(...)-brand-in-vondelkerk
Klopt, dat heeft Trump ooit geleerd van zijn mentor. Nooit iets toegeven.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij heeft het later wel toegegeven toch..
Dat zal Trump nooit doen.
Zo werkt dat hele wappie gebeuren. Fakenews etc...gewoon keihard volhouden dat het de waarheid is.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt, dat heeft Trump ooit geleerd van zijn mentor. Nooit iets toegeven.
Daar is zelfs een film over gemaakt.
Roy Cohn.
The Apprentice.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Vondelkerk... idd
https://www.at5.nl/artike(...)-brand-in-vondelkerk
En als je dan moet voorkomen wraak je eerst de rechter.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zo werkt dat hele wappie gebeuren. Fakenews etc...gewoon keihard volhouden dat het de waarheid is.
Soort NL Notre Dame?quote:
Vreselijkquote:
En daar krijg je dan tips hoe je dat het beste kan aanpakken?quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:32 schreef FreshFruit het volgende:
115, als je denkt aan het vermoorden van je wijf.
Wat zondequote:
Juist niet, maar wel even een goed gesprek.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daar krijg je dan tips hoe je dat het beste kan aanpakken?
Ahhh, heeft ie je echt wakker gemaakt jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat zondeWe liepen er laatst nog langs
Ow, rare lijn dan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Juist niet, maar wel even een goed gesprek.
Denk je dat 113 je tips gaat gaat geven dan ?quote:
Nee, daarom hoopte ik op 115quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Denk je dat 113 je tips gaat gaat geven dan ?
Marc, daar ging mijn drankje .quote:
Ik werd vanzelf wakkerquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ahhh, heeft ie je echt wakker gemaakt ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |