Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-01-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Jij ook!!quote:
Jij ookquote:
* greysbones telt de lading .. komt goedquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:27 schreef maily het volgende:
@:greysbones dat je nog maar veel oliebollen mag schuiven![]()
![]()
![]()
* greysbones propt er ook 1 in bij ESquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:35 schreef EvilSkittle het volgende:
Nog ff de laatste oliebol erin gooien voordat ik ga kotsen.
Dan kun je 'm ook in kleine stukjes snijden en in de wc-pot gooien. Scheelt werkquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:35 schreef EvilSkittle het volgende:
Nog ff de laatste oliebol erin gooien voordat ik ga kotsen.
Oliebollenschennisquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dan kun je 'm ook in kleine stukjes snijden en in de wc-pot gooien. Scheelt werk
Dat is de uitgang.quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones propt er ook 1 in bij ES
Een mooi 2026 kittenquote:
Jij ook lieverdquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:46 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
* EvilSkittle is dol op poesjes
quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dan kun je 'm ook in kleine stukjes snijden en in de wc-pot gooien. Scheelt werk
Daar schiet je geen steek mee op.quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:54 schreef Moeraskat het volgende:
Nog een steekpartij in sweetlake city.
Naaahhhh totaal niet verwacht ditquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:46 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
* EvilSkittle is dol op poesjes
@kreequote:Op donderdag 1 januari 2026 02:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]https://www.zuidwestupdat(...)aterschappen-tonnen/
Nopequote:Op donderdag 1 januari 2026 02:55 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Daar schiet je geen steek mee op.
Heb 20 jaar een kat gehad.quote:Op donderdag 1 januari 2026 02:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Naaahhhh totaal niet verwacht dit
Ik al meer dan 20 jaar een katerquote:
Liefquote:Op donderdag 1 januari 2026 02:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik al meer dan 20 jaar een kater![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |