John Deacon ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:26 schreef essnhills het volgende:
Weet iemand toevallig of Brian May doet?
Godverquote:Op woensdag 31 december 2025 22:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je weet pas hoe gevaarlijk vuurwerk is, zodra je volgend jaar alleen nog maar handsfree kan bellen.
Heel erg veel jaquote:Op woensdag 31 december 2025 22:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind jij oprecht iets wel leuk?
Nou vooruit, je mag ook op mijn bankquote:Op woensdag 31 december 2025 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel erg veel jaNovember Rain en God Only Knows dit uur nog. Comfortably Numb ook. Love of My Life heb ik overigens niet eens van gezegd dat die slecht was, maar in deze regionen is wel veel te hoog.
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:28 schreef houdjemond het volgende:
Verder heb ik toastjes, sterretjes, kadden en een fles champagne dus dan moeten we slokje nemen en doorgeven, ga geen glazen pakken. Komen we een heel eind.
quote:
Die misten alleen een gong?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn gezelschap van 2 jaar geleden dacht toen Love of my life langskwam dat het bijna 12 uur was.
Ik ookquote:Op woensdag 31 december 2025 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo, thuis even flink mee-gekaraoket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |