Klopt. Vooral in de avond en begin van de nacht veel gepost. En gisteren het grootste gedeelte van de dag wel.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:00 schreef Strani het volgende:
Naast z'n eindzege hier is @:Redefine ook nog eens tiende geworden in het Top 2000-topic
Als hier je eigen huis is, dan misschien toch even naar buiten gaan.quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:55 schreef Momo het volgende:
Hier schijnt wel een woningbrand te zijn
quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Fuck helemaal vergeten uiteindelijkWat stom.
Dat je naar buiten gaat, kijkt en dan denkt 'verrek dat is mijn woning'quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als hier je eigen huis is, dan misschien toch even naar buiten gaan.
Ik denk dat je beter af bent met een playbackende Bonnie dan dat ze live zingtquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En een Happy New Year van een playbackende Bonnie Tyler vanuit Duitsland!(
)
En we gaan door met jodelmuziekquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En een Happy New Year van een playbackende Bonnie Tyler vanuit Duitsland!(
)
Gelukkig niet, zie dat de vondelkerk in de fik staat in Amsterdamquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als hier je eigen huis is, dan misschien toch even naar buiten gaan.
Dat zag ik ook net. En de eerste vuurwerkdode is ook alweer een feit in Nijmegen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Gelukkig niet, zie dat de vondelkerk in de fik staat in Amsterdam
Ik las het ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Gelukkig niet, zie dat de vondelkerk in de fik staat in Amsterdam
Ben echt heel benieuwd hoe het volgend jaar voor jullie gaat zijn!quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:36 schreef Redefine het volgende:
Hier wordt er nog wel behoorlijk wat vuurwerk afgestoken. Wel met wat meer tussenpozen. Heeft voor mij ook nooit zin om voor twee uur te proberen te gaan slapen want dan is het nog wel te gehorig. Overigens is er ook dit jaar helemaal niks binnen een straal van 200 meter van mijn flat afgestoken dus totaal geen overlast
Tuurlijk, in Roffa moeten mensen gewoon weer werken morgen! In de haven en zo.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Hier is t al weer rustig eigenlijk.
Denk nog steeds wel behoorlijk wat vuurwerk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben echt heel benieuwd hoe het volgend jaar voor jullie gaat zijn!
In 2020 was er ook een vuurwerkverbod. Niemand in mijn oude dorp die zich daar aan hieldquote:Op donderdag 1 januari 2026 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben echt heel benieuwd hoe het volgend jaar voor jullie gaat zijn!
Nou, in deze wijk niet hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, in Roffa moeten mensen gewoon weer werken morgen! In de haven en zo.
Nog niet. Jij?quote:Op donderdag 1 januari 2026 01:57 schreef Redefine het volgende:
Iemand de oudejaarsconference nog gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |