abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2025 @ 20:46:22 #1
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219703722
Het is half negen geweest en het is oudejaarsavond. Ik ben een beetje uit de planning gegierd want ik wilde vandaag zelf oliebollen en appelflappen maken. En op dit moment is de status dat mijn oliebollendeeg nog staat te rijzen. Ik moet ze straks dus nog gaan bakken! En dat was natuurlijk niet de bedoeling, maar ik kan nu niet meer terug :@

Appelflappen bak ik dan morgen wel en dan smaken ze ook.

Maar anyway.... bak jij zelf je oliebollen of koop je ze gewoon in de winkel of bij de oliebollenkraam?

POLL
pi_219703765
Mijn maag is het er nooit mee eens.
Vettig, zure oprispingen en de volgende dag boer ik ze nog op.
Gekocht, zelf gemaakt of door een ander maakt niet zo heel veel uit.
Ik bedank.
  woensdag 31 december 2025 @ 20:51:10 #3
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219703787
Geen oliebollen fan hier
pi_219703816
Ik heb wel spullen in huis om appelflappen te maken.
Bekijk deze YouTube-video
En appelbeignets zou ook nog kunnen.
Bekijk deze YouTube-video
Me morgen eens kwaad op maken.
Of gewoon weer een appeltaart.

[ Bericht 64% gewijzigd door marc0871 op 31-12-2025 21:07:13 ]
  woensdag 31 december 2025 @ 20:53:31 #5
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219703820
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 20:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Geen oliebollen fan hier
Appelflappen dan?
pi_219704081
Zelf maken. Ik gebruik het recept van Cees Holtkamp met een deel soezenbeslag erin. Zo'n fantastisch luchtig oliebolletje.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 31 december 2025 @ 21:09:40 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219704115
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:07 schreef Jordy-B het volgende:
Zelf maken. Ik gebruik het recept van Cees Holtkamp met een deel soezenbeslag erin. Zo'n fantastisch luchtig oliebolletje.
Oh wow! dan ben je wel even bezig!
pi_219704143
quote:
Die zag ik laatst, ja ^O^
  woensdag 31 december 2025 @ 21:13:37 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219704180
quote:
Ik kijk altijd wel eerst een videootje van Cees als ik ergens aan begin. Ik krijg er altijd wel goeie zin van. Ik heb vandaag zijn eerste recept gebruikt en een beetje getweakt. Heb dus ook korrelgist gebruikt bijvoorbeeld. In zijn recept gebruikt hij 50 gram verse gist en die had ik niet. Vandaar dat het nu al meer dan 2 uur staat te rijzen.

Moet zo echt wel gaan bakken, anders wordt het echt te laat.

En dit moet volgend jaar echt anders :@
pi_219704350
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
Oh wow! dan ben je wel even bezig!
klein uurtje voordat je kan bakken, denk ik. Het soezendeegje is in een poep en een scheet klaar, dat is echt niet zo spannend, maar Cees mixt het basisdeeg bijna een halfuur door. Ik heb geen standmixer, maar een handmixer met deeghaken ;(

Halfuurtje rijzen, maar in dat halfuur zet je je frituurstation klaar en heb je de olie warm. Het was prima te doen.

Ik verkijk me er wel steeds weer op hoe groot de bollen opblazen, maar ze zijn lekker luchtig met een fijne kruim (geen grote gaten).
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_219704463
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:13 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik kijk altijd wel eerst een videootje van Cees als ik ergens aan begin. Ik krijg er altijd wel goeie zin van. Ik heb vandaag zijn eerste recept gebruikt en een beetje getweakt. Heb dus ook korrelgist gebruikt bijvoorbeeld. In zijn recept gebruikt hij 50 gram verse gist en die had ik niet. Vandaar dat het nu al meer dan 2 uur staat te rijzen.

Moet zo echt wel gaan bakken, anders wordt het echt te laat.

En dit moet volgend jaar echt anders :@
Ik heb deze gebruikt met gewoon instantgist: https://watschaftdepodcas(...)t-van-cees-holtkamp/

Ik had geen citroenrasp, maar heb een klein beetje suiker toegevoegd (de rasp uit een potje is met suiker).
pi_219704497
We hebben hier een oliebollencake gemaakt maar dat was geen bijster groot succes :')
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 31 december 2025 @ 21:35:28 #14
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219704580
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:28 schreef Jordy-B het volgende:
Ik heb deze gebruikt met gewoon instantgist: https://watschaftdepodcas(...)t-van-cees-holtkamp/

Ik had geen citroenrasp, maar heb een klein beetje suiker toegevoegd (de rasp uit een potje is met suiker).
Ja, Cees en zijn citroenrasp. Die had ik een paar weken geleden al gemaakt, toen de citroenen bij de Aldi in de aanbieding waren, dus die had ik wel. Maar verse gist kom je niet zo gemakkelijk aan en ik gebruik eigenlijk altijd korrelgist omdat dat op zich ook goed werkt.

20 gram korrelgist staat er in dat recept van jou link, op 600 gram bloem.

En ik heb 12 gram gist gebruikt op 500 gram bloem. Vandaar dat het zo lang duurt met dat rijzen....

Ik had express iets minder gist gebruikt zodat ik wat meer tijd had om alles alvast af te wassen. Als het niet snel genoeg gaat, dan zet ik het gewoon in de koelkast en dan bak ik het morgenmiddag wel als ik thuis kom. Pizzadeeg ligt ook altijd lang in de koelkast en daar schijnt de smaak ook beter van te worden.

En hoe later het wordt, hoe minder zin ik heb om nog te gaan bakken :X
  woensdag 31 december 2025 @ 21:36:30 #15
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219704596
quote:
12s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:30 schreef mitt het volgende:
We hebben hier een oliebollencake gemaakt maar dat was geen bijster groot succes :')
Wat moet ik me daar bij voorstellen. Een cakevorm, en die volstorten met oliebollenbeslag?
pi_219704614
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:36 schreef Tengano het volgende:

[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen. Een cakevorm, en die volstorten met oliebollenbeslag?
Ja soort van, maar weinig smaak en zaten geen rozijnen in want de kinderen eten dat niet :') :')
  woensdag 31 december 2025 @ 21:39:58 #17
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219704635
quote:
12s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:37 schreef mitt het volgende:
Ja soort van, maar weinig smaak en zaten geen rozijnen in want de kinderen eten dat niet :') :')
Ah ok. En oliebollenbeslag is eigenlijk een soort van nat brooddeeg. Dan zat er waarschijnlijk weinig smaak aan, zeker als je geen 2% zout aanhoudt, want dat vinden sommige mensen te veel.

Maar dan had je ook oliebollen kunnen bakken. Oliebollen zonder rozijnen gaan het gemakkelijkst en die kunnen nauwelijks aanbranden omdat de suiker van de rozijnen geen roet in het eten kan gooien.
pi_219704662
quote:
12s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:37 schreef mitt het volgende:

[..]
Niet :o
Vroeger waren wij er gek op
  woensdag 31 december 2025 @ 21:43:40 #19
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219704676
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:42 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderen lusten tegenwoordig niks, als er niet genoeg E nummers in zitten.
pi_219704687
Ik koop af en toe wat bij een kraam, 2x in de winter of zo.
pi_219704695
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:43 schreef Tengano het volgende:

[..]
Kinderen lusten tegenwoordig niks, als er niet genoeg E nummers in zitten.
Plus ze zitten serieus bomvol pesticiden. Echt schrikbarende hoeveelheden van allerlei verschillende soorten.
  woensdag 31 december 2025 @ 21:45:42 #22
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219704704
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:44 schreef ToT het volgende:
Ik koop af en toe wat bij een kraam, 2x in de winter of zo.
Ze zijn alleen zo tyfusduur bij zo'n kraam als je dat vergelijkt met zelf bakken. En daarnaast is het eigenlijk ook wel een heel leuk avontuur om het zelf te doen. Zeker als het goed lukt :Y)
pi_219704708
oliebollen heb ik gekocht, net als appelbeignets..

normaal zou ik ze gemaakt hebben, maar druk op werk
pi_219704741
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:45 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ze zijn alleen zo tyfusduur bij zo'n kraam als je dat vergelijkt met zelf bakken. En daarnaast is het eigenlijk ook wel een heel leuk avontuur om het zelf te doen. Zeker als het goed lukt :Y)
Ben niet echt een oliebolliefhebber, maar als je iemand hebt met wie je dit soort dingen gezellig samen kunt maken, is het natuurlijk echt super leuk! :Y

Het is net gisteren uit gegaan met m'n vriendin, die samen kokkerellen volkomen kut vond: koken moest gewoon snelsnelsnel, je moet weten wat je nodig hebt voor het gerecht en alles moet vlug in elkaar geplempt worden waarna je alles in noodtempo opvreet! :')

Een gestress zeg! _O- :') Het één zit aan te branden terwijl je het ander aan het afwegen bent enzo.
Ik had verwacht een leuke middagvullende ervaring samen te gaan hebben.
  woensdag 31 december 2025 @ 21:49:10 #25
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219704752
Als ik Cees zo op z'n gemakkie bezig zie in zijn keuken, dan denk ik altijd. "Ach, zie je wel. Het stelt eigenlijk helemaal niet zo veel voor." :)

En dat geeft mij altijd goeie zin om dan lekker zelf aan de slag te gaan. Ik heb ook zijn kookboek, maar eigenlij gebruik ik dat nooit. Dit jaar heb ik dus ook zijn video gewoon gekeken. En dan schrijf ik gelijk mee qua recept en hoeveelheden en alle handelingen.

Zo heb ik meteen scherp hoe het ongeveer moet.

Maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan zoals vanavond.....
pi_219704797
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:49 schreef Tengano het volgende:
Als ik Cees zo op z'n gemakkie bezig zie in zijn keuken, dan denk ik altijd. "Ach, zie je wel. Het stelt eigenlijk helemaal niet zo veel voor." :)

En dat geeft mij altijd goeie zin om dan lekker zelf aan de slag te gaan. Ik heb ook zijn kookboek, maar eigenlij gebruik ik dat nooit. Dit jaar heb ik dus ook zijn video gewoon gekeken. En dan schrijf ik gelijk mee qua recept en hoeveelheden en alle handelingen.

Oh jee, het zijn kerststollen geworden? :D
pi_219704799
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:42 schreef marc0871 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Opvoeding mislukt

Volgend jaar appelflappen proberen.
  woensdag 31 december 2025 @ 21:54:09 #28
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219704821
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:48 schreef ToT het volgende:
Ben niet echt een oliebolliefhebber, maar als je iemand hebt met wie je dit soort dingen gezellig samen kunt maken, is het natuurlijk echt super leuk! :Y
Zeker! Samen koken is absoluut hartstikke leuk!
quote:
Het is net gisteren uit gegaan met m'n vriendin, die samen kokkerellen volkomen kut vond: koken moest gewoon snelsnelsnel, je moet weten wat je nodig hebt voor het gerecht en alles moet vlug in elkaar geplempt worden waarna je alles in noodtempo opvreet! :')
Sorry om dat te horen. Dat zijn nooit leuke berichten.... Maar als ze weinig passie had voor koken, vind ik dat wel een minder goed teken.
quote:
Een gestress zeg! _O- :') Het één zit aan te branden terwijl je het ander aan het afwegen bent enzo.
Ik had verwacht een leuke middagvullende ervaring samen te gaan hebben.
Ja koken, moet je echt iets leuks van maken. Ik zag van de week nog een prive kok en die vertelde ook dat hij bijvoorbeeld verschillende soorten messen had die hij gewoon supermooi vond en die hem dus extra kookplezier gaven. Koken is een activiteit die je ook gewoon leuk kunt maken en dan heb je minder stress en heb je ook meer voldoening.
pi_219704822
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:49 schreef Tengano het volgende:

Ja, zoals hij het doet is het net of het makkelijk is.
Ja, als je het weet, wat je verwachten kan en weet wat je moet doen als het fout gaat, is het makkelijk.
Maar dat is ruim 50 jaar ervaring.
Hij is waarschijnlijk al meer vergeten dan dat wij bij elkaar weten.
pi_219704859
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:54 schreef Tengano het volgende:

[..]
Zeker! Samen koken is absoluut hartstikke leuk!
[..]
Sorry om dat te horen. Dat zijn nooit leuke berichten.... Maar als ze weinig passie had voor koken, vind ik dat wel een minder goed teken.
[..]
Ja koken, moet je echt iets leuks van maken. Ik zag van de week nog een prive kok en die vertelde ook dat hij bijvoorbeeld verschillende soorten messen had die hij gewoon supermooi vond en die hem dus extra kookplezier gaven. Koken is een activiteit die je ook gewoon leuk kunt maken en dan heb je minder stress en heb je ook meer voldoening.
Oh het koken was echt niet het doorslaggevende hoor! :D Er was natuurlijk veel meer aan de hand.

@ de kok en z'n messen; dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik heb hier ook een kleine collectie en zit er aan te denken een HROL 3 sharpener te kopen om het meer en meer een serieuze hobby te gaan maken.
Tijd geleden boeuf bourbignon gemaakt volgens mijn eigen recept. Dat viel bij mijn (ex-)vriendin wel enorm in de smaak! :Y
Ik heb ook een rvs pan die ik heel goed verzorg. :)
pi_219704862
Ik lust geen oliebollen
Geeft mij maar een appelbeignet
  woensdag 31 december 2025 @ 21:57:48 #32
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219704879
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:54 schreef marc0871 het volgende:
Ja, zoals hij het doet is het net of het makkelijk is.
Ja, als je het weet, wat je verwachten kan en weet wat je moet doen als het fout gaat, is het makkelijk.
Maar dat is ruim 50 jaar ervaring.
Hij is waarschijnlijk al meer vergeten dan dat wij bij elkaar weten.
Ja, ik verkijk me ook altijd als ik volgens een recept wil koken, of wat dan ook wil gaan maken. Het kost me ook altijd veel meer tijd dan ik had verwacht. Heb ook een keer zijn gevulde koeken gemaakt met walnotenspijs. Dat was ook zo'n gruwelijk lange klus en toen waren ze ook nog eens iets te doorgebakken omdat mijn thermostaat niet helemaal goed was.

Ik ga eens even checken hoe mijn beslag er nu voor staat.
pi_219704899
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik lust geen oliebollen
Oliebollen, koffie, snert en pils zijn dingen die ik echt heb moeten leren te eten/drinken.
Pils vind ik nog steeds het minst lekker van deze 4.
  woensdag 31 december 2025 @ 22:02:15 #34
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219704925
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:56 schreef ToT het volgende:
Oh het koken was echt niet het doorslaggevende hoor! :D Er was natuurlijk veel meer aan de hand.
_O-
quote:
@ de kok en z'n messen; dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik heb hier ook een kleine collectie en zit er aan te denken een HROL 3 sharpener te kopen om het meer en meer een serieuze hobby te gaan maken.
Ik heb sinds 2 weken mezelf eens gericht hoe die messen geslepen worden en ben nogal een doe het zelver.En ineens begreep ik waarom ik mijn messen dus eigenlijk nooit scherp kreeg. Je moet dus van grof naar fijn slijpen en ik gebruikte altijd maar 1 steen. Plus dat de hoek met alle stenen die je gebruikt exact hetzelfde moet zijn, circa 15 graden bijvoorbeeld. Ik wil nu dus zelf zo'n gadget maken waarvan er wel 100 op youtube staan waarmee je je eigen messen kunt slijpen.
quote:
Tijd geleden boeuf bourbignon gemaakt volgens mijn eigen recept. Dat viel bij mijn (ex-)vriendin wel enorm in de smaak! :Y
Ik heb ook een rvs pan die ik heel goed verzorg. :)
Pffff, RVS pannen blijf ik toch lastig vinden om mee te bakken. Doe alles graag in gietijzer en plaatstaal, dan kan er eigenlijk nooit veel misgaan.
  woensdag 31 december 2025 @ 22:03:12 #35
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219704938
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik lust geen oliebollen
Ik heb nog niet eens oliebollen, want die moet ik nog bakken. Laat staan appelbeignets CotS :@
pi_219704943
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 21:59 schreef ToT het volgende:

[..]
Oliebollen, koffie, snert en pils zijn dingen die ik echt heb moeten leren te eten/drinken.
Pils vind ik nog steeds het minst lekker van deze 4.
Koffie is gelukt
Snert is gelukt

Bier (in mijn studententijd zoop ik genoeg om dronken te worden, één euro per flesje Bavaria was goedkoop dronken worden, maar smerig) en oliebollen niet ;)
pi_219704946
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:03 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb nog niet eens oliebollen, want die moet ik nog bakken. Laat staan appelbeignets CotS :@
Aws *;
pi_219705021
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:02 schreef Tengano het volgende:

[..]
_O-
[..]
Ik heb sinds 2 weken mezelf eens gericht hoe die messen geslepen worden en ben nogal een doe het zelver.En ineens begreep ik waarom ik mijn messen dus eigenlijk nooit scherp kreeg. Je moet dus van grof naar fijn slijpen en ik gebruikte altijd maar 1 steen. Plus dat de hoek met alle stenen die je gebruikt exact hetzelfde moet zijn, circa 15 graden bijvoorbeeld. Ik wil nu dus zelf zo'n gadget maken waarvan er wel 100 op youtube staan waarmee je je eigen messen kunt slijpen.
[..]
Pffff, RVS pannen blijf ik toch lastig vinden om mee te bakken. Doe alles graag in gietijzer en plaatstaal, dan kan er eigenlijk nooit veel misgaan.
Valt mee; vlees droogdeppen, pan voorverhitten, temperatuur iets matigen en dan olie in, dat laten verhitten, vlees er in en dan wachten tot het weer los komt van de bodem. :)
Check die HORL waar ik het over het. :)
  woensdag 31 december 2025 @ 22:09:41 #39
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219705057
Het beslag begint nu eindelijk een beetje te rijzen gelukkig.

FYI Ik dacht slim te zijn, en heb de kom waarin ik mijn beslag heb aangemaakt in de Instant Pot gezet die ik voor een derde met water gevuld heb. Instant Pot op Sous Vide gezet op een temperatuur van 28 graden, want dat ik volgens Cees de ideale temperatuur van deeg.

Maar omdat het zo lang duurde heb ik hem toch een beetje opgekrikt naar volgens mij 32 C nu.
  woensdag 31 december 2025 @ 22:13:26 #40
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219705127
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef ToT het volgende:
Valt mee; vlees droogdeppen, pan voorverhitten, temperatuur iets matigen en dan olie in, dat laten verhitten, vlees er in en dan wachten tot het weer los komt van de bodem. :)
Ja, dat doe je goed. Het vlees moet zelf los komen anders verziek je het inderdaad. En met een RVS pan is het een goed idee om die druppeltest te doen. Het water moet niet verdampen maar de druppels moeten dansen in de pan. Het Leidenfrost-effect heet dat.
quote:
Heb ik gecheckt. Ik snap niet wat dat is eerlijk gezegd?
  woensdag 31 december 2025 @ 22:15:46 #41
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219705162
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:07 schreef ToT het volgende:
Ah, nu zie ik het. Het is een catchy messenslijper voor 169 euro. Ik vermoed dat je daar flink spijt van gaat krijgen en raad dat ding af.

Oh, wacht, bij Bol is hij 35 euro.

Maar dan nog. Hier nu je geen mes mij slijpen, maar een beetje scherp mee krijgen totdat ook dat meer lukt, en dan moet je hem echt gaan slijpen (met een 400 of 600 steen dus).

Ik zou als ik jou was mezelf nog even verdiepen in slijptechnieken dan kun je die 35 euro gebruiken voor een betere investering.
pi_219705203
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:15 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ah, nu zie ik het. Het is een catchy messenslijper voor 169 euro. Ik vermoed dat je daar flink spijt van gaat krijgen en raad dat ding af.
_O- Okee dan! :D
pi_219705211
@ beslag laten rijzen; ik heb de afgelopen tijd een paar keer pannenkoeken gebakken met zelfrijzend bakmeel! _O-
Temperatuur laag houden, en de pannenkoeken werden echt mega dik! :D
  woensdag 31 december 2025 @ 22:25:13 #44
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219705324
Nou, het beslag is genoeg gerezen, de olie staat op het vuur en ik ga beginnen.

Later!
pi_219705403
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:25 schreef Tengano het volgende:

Later!
Wel respect voor de volharding :D
pi_219705488
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
@ beslag laten rijzen; ik heb de afgelopen tijd een paar keer pannenkoeken gebakken met zelfrijzend bakmeel! _O-
Temperatuur laag houden, en de pannenkoeken werden echt mega dik! :D
Ja, ik zag laatst het verschil tussen pannekoekenbeslag en poffertjesbeslag.
Bleek dus dat er in poffertjesbeslag een rijsmiddel als gist of bakpoeder zit.
Ben ik dus al die tijd mijn pannekoeken al met een poffertjesbeslag aan het maken :')
Poffertjes van 28 cm _O-
Wel lekker :9
pi_219705499
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:38 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Ben ik dus al die tijd mijn pannekoeken al met een poffertjesbeslag aan het maken :')
Poffertjes van 28 cm _O-
:D !
pi_219705510
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:38 schreef ToT het volgende:

[..]
:D !

Ik zie geen reden om het te veranderen O-)

[ Bericht 6% gewijzigd door marc0871 op 31-12-2025 22:47:30 ]
pi_219705688
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:38 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Poffertjes van 28 cm _O-
Klinkt goddelijk zelfs :9
pi_219705703
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 22:25 schreef Tengano het volgende:

Later!
Wauw! Je redt het denk ik nog wel ook!

Doe voorzichtig he :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')