Dat klopt. Maar vooral bij deze duurt elk stuk binnen de opbouw net wat te lang. Hoeft niet gelijk naar vijf minuten, maar zo lang maakt het echt niet per definitie beterquote:Op woensdag 31 december 2025 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tja, je hebt dan eenmaal meer tijd voor een begin, een midden en een slot.
Jaquote:Op woensdag 31 december 2025 20:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gaat het trouwens wat beter met je? Helemaal niet gevraagd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Eerst nog een een hardstyle versie van blauwe dag.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Freek heeft niet zo lang meer, dus misschien gaan ze nog rare dingen doen. Yolo enzo.
2 konzerte met hem gezen vandaagquote:Op woensdag 31 december 2025 20:57 schreef Isorden het volgende:
David Gilmour is een groot muzikaal genie
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:58 schreef UitStraling het volgende:
Wie vind dit nog meer een enorme zeikplaat?
Misschien maar net wat je gewend bent. Ik luister veel psychedelisch stonerrock met albums met 3 nummers in een uur die ook nog eens in elkaar overlopen.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar vooral bij deze duurt elk stuk binnen de opbouw net wat te lang. Hoeft niet gelijk naar vijf minuten, maar zo lang maakt het echt niet per definitie beter
Niet eens op de maat.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:58 schreef Isorden het volgende:
Het is hier wel weer de vuurwerk remix trouwens.
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaWat goed om te lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bericht zegt meer over de afzender.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:59 schreef Newone82 het volgende:
Dit kan toch niet dat dit bericht er door komt over Morad?!
[ link | afbeelding ]
Alles komt ook gewoon door.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:59 schreef Newone82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ben dit wel degelijk gewend. Mede daarom kan het allemaal net wat korter om het nog beter te maken. Kill your darlingsquote:Op woensdag 31 december 2025 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien maar net wat je gewend bent. Ik luister veel psychedelisch stonerrock met albums met 3 nummers in een uur die ook nog eens in elkaar overlopen.
Hier ook, maar noise cancelling koptelefoon houdt het goed tegenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:58 schreef Isorden het volgende:
Het is hier wel weer de vuurwerk remix trouwens.
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:59 schreef Newone82 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:
dit is ondermaats niveauquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |