Lange nummersquote:Op woensdag 31 december 2025 20:53 schreef Redefine het volgende:
Hoe goed ik het nummer ook vind, is de aanloop ook wel echt te lang. Maar ja ik ben dan ook geen lange nummers zijn altijd beter fetisjist.
Het is tenslotte oudjaarquote:Op woensdag 31 december 2025 20:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
In bed met feestelijke jurk ga ik noteren
banaanvraagquote:
Ja ik weet dat men hier nummers vooral vinden omdat ze lang zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lange nummersMaar ik hoef geen nummers van een kwartier van S&F hoor.
Gaat het trouwens wat beter met je? Helemaal niet gevraagdquote:Op woensdag 31 december 2025 20:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is tenslotte oudjaar
Vorig jaar met Kerst ook met feestjurk in bed
En met de bruiloft van broer
Had ze zeker via AI gevondenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Is helemaal niet z'n eigen quote he, Emm had het fout
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-kopen/64540891.html
Net nog banaan gehad in de fruitsaladequote:
Dit is prachtigquote:Op woensdag 31 december 2025 20:55 schreef Arizona het volgende:
Misschien kunnen ze de volgende keer alleen Pt 5 van dit nummer uitzenden.
Bel me als Suus en Freek progrock gaan makenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lange nummersMaar ik hoef geen nummers van een kwartier van S&F hoor.
Bij het Wilhelmus doen we ook niet alle coupletten inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:55 schreef Arizona het volgende:
Misschien kunnen ze de volgende keer alleen Pt 5 van dit nummer uitzenden.
Ik vind eigenlijk alleen de lange versie van Layla echt mooi. Tenminste dat is de enige die nu in me opkomt.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik weet dat men hier nummers vooral vinden omdat ze lang zijn
Kappen nou hoorquote:Op woensdag 31 december 2025 20:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Bel me als Suus en Freek progrock gaan maken
Tja, je hebt dan eenmaal meer tijd voor een begin, een midden en een slot.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik weet dat men hier nummers vooral vinden omdat ze lang zijn
Nou ja na Du Hast van Frans Bauer kijk ik nergens meer van op.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Misschien doen ze wel het tegenovergestelde van Earth & Fire en maken ze straks een soort Song of the Marching Children.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
QFTquote:Op woensdag 31 december 2025 20:57 schreef Isorden het volgende:
David Gilmour is een groot muzikaal genie
Freek heeft niet zo lang meer, dus misschien gaan ze nog rare dingen doen. Yolo enzo.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja na Du Hast van Frans Bauer kijk ik nergens meer van op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |