Goed idee! Jij hebt waardevolle adviezen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gewoon toch maar vast bier drinken!
Ik moest dit ook aan mijn dochter vragen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:26 schreef houdjemond het volgende:
Wat betekent "een bak trekken" ? Hjm wordt oud.
uurlijstjequote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hebben die mensen nu hun stemlijstje op een t-shirt laten drukken?
Geen idee, * OscarMopperkont is ook oudquote:Op woensdag 31 december 2025 19:26 schreef houdjemond het volgende:
Wat betekent "een bak trekken" ? Hjm wordt oud.
Daar wordt geen antwoord opgegeven.quote:
Die heb ik ookquote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ok... als je zo begint, dan ga ik het toch zeggen
Ja, dat is net als met electrische fietsen. Dan zie je van die scholieren op een electrische fiets - of tegenwoordig een fatbike - en schud ik mijn hoofd weer. Dat is gewoon voor oude mensen, zodat ze nog wat langer kunnen blijven fietsen.
Jij doelt uiteraard op nummer 35 t/m 32.quote:
Ik zou tussen 21:00 en 22:00 gaan tukken, als ik moest kiezen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef Gunner het volgende:
Er is geen uurtje meer dat ik een uiltje kan gaan knappen.
Oh looordquote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
I can feel it coming in the air tonight
Mijn moeder dus aan mij, ben blijkbaar een waardeloze dochter zonder julliequote:Op woensdag 31 december 2025 19:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik moest dit ook aan mijn dochter vragen.
Het is studententaalgebruik, geloof ik.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja zie het opeens vaker dan 6 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |