Fun facts, love itquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 18:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
* Gretzl Schrijft IDLES - Mother op voor de Top 2000 van 2028
Bekijk deze YouTube-video
Zou deze ook wel willen karaoken, maar ben bang dat ze hem nog niet hebben @:ieniminimuis @:PippenScottie @:BillDauterive @:Gale_BoetticherNiet deze? Chvrches - The Mother We ShareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik haak binnen nu en n half uur ook afquote:Op woensdag 31 december 2025 18:05 schreef Isorden het volgende:
Tempo is er aardig uit inmiddels hier.
ben je verkouden?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:05 schreef Isorden het volgende:
Ja da's meestal zo rond deze tijd op oudjaarsdagquote:Op woensdag 31 december 2025 18:05 schreef Isorden het volgende:
Fijne jaarwisseling!quote:Op woensdag 31 december 2025 17:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mezelf voorbereiden op vanavond, heel veel plezier nog met de laatste uurtjes hier en iedereen alvast de beste wensen, dat 2026 alles mag brengen voor jullie qua gezondheid, geluk, liefde en Fok!
Ja, weet ikquote:Op woensdag 31 december 2025 18:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja da's meestal zo rond deze tijd op oudjaarsdag
Ik wel. Sinds gisteren ineens. Voelde me gisteravond behoorlijk beroerdquote:
Die hebben we al wel een keer gedaan met karaoke @ieniminimuis @Gretzlquote:Op woensdag 31 december 2025 18:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet deze? Chvrches - The Mother We Share
Bekijk deze YouTube-video
gezondheid!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel. Sinds gisteren ineens. Voelde me gisteravond behoorlijk beroerd![]()
Nu gaat het wat beter gelukkig
Het over karaoke hebben en dan Billlie niet noemen, dat maakt het gelijk ongeloofwaardigquote:Op woensdag 31 december 2025 18:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die hebben we al wel een keer gedaan met karaoke @:ieniminimuis @:Gretzl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |