Santa Mariaquote:Op woensdag 31 december 2025 16:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
Santa Maria is nog een graadje erger
Onderste 5 genot. Bovenste 5 matigquote:Op woensdag 31 december 2025 17:01 schreef Tourniquet het volgende:
Iris met Gen-Z bonus:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2025 17:01 schreef Gretzl het volgende:
Deze al gedeeld?![]()
Die dude die eerder deze week ook op tv voorbij kwam? Baasje hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]Ik heb al genoeg nutteloze kennis in mn hoofd zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://archive.ph/2uIDL
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Nee ben de bob vandaagquote:Op woensdag 31 december 2025 17:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook biertje of wijntje al erbij?
Mijn voorkeuren hebben gewoon veel impact op jequote:Op woensdag 31 december 2025 17:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op een of andere manier blijft het feitje dat jij hier elk jaar op stemt redelijk rent free in m'n hoofd wonen.
Ik kan alle Pokemon van 1 tot 151, dat vind ik nutteloos genoeg.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg nutteloze kennis in mn hoofd zitten.
Goede ontwikkelingquote:Op woensdag 31 december 2025 17:01 schreef Tourniquet het volgende:
Iris met Gen-Z bonus:
[ afbeelding ]
De bob zijn met oud en nieuw is wel een beetje een flopshowquote:
Ken je ook de hele Pokérap uit je hooft?quote:Op woensdag 31 december 2025 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan alle Pokemon van 1 tot 151, dat vind ik nutteloos genoeg.
Ik vermoed dat mijn broer (gen X) er ook op gestemd heeft. Zijn oudste heet Irisquote:Op woensdag 31 december 2025 17:01 schreef Tourniquet het volgende:
Iris met Gen-Z bonus:
[ afbeelding ]
geen idee. maar meestal komt hij hier welquote:Op woensdag 31 december 2025 16:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan kun je ook niet liken toch?
mensen die zelfs op dit soort dagen bezorgen zijn heldenquote:Op woensdag 31 december 2025 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, het ene bordspel is binnen en de ander wordt over enkele minuten geleverd
Samequote:Op woensdag 31 december 2025 17:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg nutteloze kennis in mn hoofd zitten.
Haha nee, ben niet zo'n alcoholdrinker meer op dit soort dagenquote:
Ich will da sein, wenn die Zeit gefriertquote:Op woensdag 31 december 2025 17:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Santa Maria
Insel, die aus Träumen geboren
Ich hab' meine Sinne verloren
In dem Fieber, das wie Feuer brennt
Meer Deutsche Schallplatten in de lijst graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |