Daar kwam ik vandaag ook achter. Hoe is het mogelijkquote:Op woensdag 31 december 2025 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zei dat gisteren ergens, met 67 als voorbeeldgetal voor de meme en Volbeat omdat Volbeat vrij kut is
Maar het is nog echt zo ook![]()
We zijn verslagen door Ess, jeetjequote:
Nee.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:34 schreef Redefine het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige die het wel goed vind
Dat eerste kun je over heel hun oeuvre zeggenquote:Op woensdag 31 december 2025 16:35 schreef Evenstar het volgende:
Slechtste Volbeat snap echt niet waarom juist deze populair is
Ik zocht het toen na en dacht dat je dat ergens gelezen/meegekregen had dus niets meer over gezegdquote:Op woensdag 31 december 2025 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zei dat gisteren ergens, met 67 als voorbeeldgetal voor de meme en Volbeat omdat Volbeat vrij kut is
Maar het is nog echt zo ook![]()
Dat lijkt mij niet, aangezien het op nr. 67 staat.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:34 schreef Redefine het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige die het wel goed vind
Dat is waarquote:Op woensdag 31 december 2025 16:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Volbeat. 67 is een dingetje van nu en over een jaar zijn we het vergeten.
Dit nummer staat er de komende 10 jaar nog wel in
En ik vroeg er daarvoor ook nog omquote:Op woensdag 31 december 2025 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zijn verslagen door Ess, jeetje
Ik bedoel in dit topic hequote:Op woensdag 31 december 2025 16:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, aangezien het op nr. 67 staat.
Yep.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand al gezegd dat dit nummer vol beat zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |