@mario390 en Rosettaquote:Op woensdag 31 december 2025 16:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, Tussle praat in cryptogrammen. Dit is meer iets waar je een Rosetta Stone voor nodig hebt
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een leuk feitje over de solo? Bijvoorbeeld wie er May doet?
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:16 schreef Isorden het volgende:
Op de solo van deze plaat doet Steve Howe met Brian May.
John Deacon wel, geloof dat ook Brian May deed ja. Bill Withers, en Roger Waters de planten, dus waren verhinderd.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een leuk feitje over de solo? Bijvoorbeeld wie er May doet?
Ik ben er nog niet uit wat ik van d'r vindquote:Op woensdag 31 december 2025 16:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb haar live ook maar een paar uur meegemaakt hoor. Maar tijdens de commercials genoeg teruggekeken van haar blokjes, ze deed het geweldig![]()
Tannaz gaat een vaste T2k-waarde worden, kan niet anders
Denk het niet, op de radiofora gaat het qua radio 2 meer dan de helft over Tannaz-haat tegenwoordigquote:Op woensdag 31 december 2025 16:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb haar live ook maar een paar uur meegemaakt hoor. Maar tijdens de commercials genoeg teruggekeken van haar blokjes, ze deed het geweldig![]()
Dit.quote:
Dat is mooi kloten voor je hond. Hier gaat het ook al flink los.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:16 schreef Berkery het volgende:
Ik heb overigens het gevoel dat ik naast het oefenterrein van de landmacht zit. Wil de hond nog uitlaten
Ik vind Tannaz een beetje te gemaakt happy de peppy vrolijk eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jij luisterde gisterenavond niet tijdens Somebody to Love? Zuur.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Grootste deel van de beste Kwien in de lijst gemist
Ben wel echt retegaar vandaag, feestje van gister heeft niet echt geholpen daarbij
Ik heb haar volgens mij nog geen een keer gehoordquote:Op woensdag 31 december 2025 16:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vind Tannaz een beetje te gemaakt happy de peppy vrolijk eerlijk gezegd.
Gelukkig kon ie vanmiddag nog ff los, buiten de stad. En is ie niet echt bang, maar dat wil ik zo houden.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is mooi kloten voor je hond. Hier gaat het ook al flink los.
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:21 schreef Evenstar het volgende:
1) Beste Queen
2) Stroom doet het weer, thuis oud en nieuw vieren !!
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:21 schreef Evenstar het volgende:
1) Beste Queen
2) Stroom doet het weer, thuis oud en nieuw vieren !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |