je kunt het ook niet doenquote:Op woensdag 31 december 2025 16:16 schreef Berkery het volgende:
Ik heb overigens het gevoel dat ik naast het oefenterrein van de landmacht zit. Wil de hond nog uitlaten
Sterkte.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:16 schreef Berkery het volgende:
Ik heb overigens het gevoel dat ik naast het oefenterrein van de landmacht zit. Wil de hond nog uitlaten
Gewoon de hond loslaten en zelf thuisblijven. Als je gelukt hebt komt ie weer thuisquote:Op woensdag 31 december 2025 16:16 schreef Berkery het volgende:
Nee, Tussle praat in cryptogrammen. Dit is meer iets waar je een Rosetta Stone voor nodig hebtquote:Op woensdag 31 december 2025 16:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gast echt je praat nou al 6 dagen in cryptogrammen.
May.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een leuk feitje over de solo? Bijvoorbeeld wie er May doet?
Ook die van mijquote:Op woensdag 31 december 2025 16:18 schreef Berkery het volgende:
Geen fan, maar dit is wel mijn favo Queen
Er is niks magisch aan die hele kut meme, hoop dat we die onzin dan ook lekker in 2025 laten.1quote:Op woensdag 31 december 2025 16:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
💯💯💯
Wel een ongelofelijk kutnummer dat gekoppeld is aan het magische getal
[ afbeelding ]
Ja!quote:
Heb haar live ook maar een paar uur meegemaakt hoor. Maar tijdens de commercials genoeg teruggekeken van haar blokjes, ze deed het geweldigquote:Op woensdag 31 december 2025 16:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb Tannaz dus helemaal gemist helaas.
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel flink gezakt trouwens. Slechtste sinds 2010
Naakt ingespeeldquote:Op woensdag 31 december 2025 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
@mario390 en Rosettaquote:Op woensdag 31 december 2025 16:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, Tussle praat in cryptogrammen. Dit is meer iets waar je een Rosetta Stone voor nodig hebt
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:16 schreef Isorden het volgende:
Op de solo van deze plaat doet Steve Howe met Brian May.
John Deacon wel, geloof dat ook Brian May deed ja. Bill Withers, en Roger Waters de planten, dus waren verhinderd.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er nog niet uit wat ik van d'r vindquote:Op woensdag 31 december 2025 16:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb haar live ook maar een paar uur meegemaakt hoor. Maar tijdens de commercials genoeg teruggekeken van haar blokjes, ze deed het geweldig![]()
Tannaz gaat een vaste T2k-waarde worden, kan niet anders
Denk het niet, op de radiofora gaat het qua radio 2 meer dan de helft over Tannaz-haat tegenwoordigquote:Op woensdag 31 december 2025 16:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb haar live ook maar een paar uur meegemaakt hoor. Maar tijdens de commercials genoeg teruggekeken van haar blokjes, ze deed het geweldig![]()
Tannaz gaat een vaste T2k-waarde worden, kan niet anders
Dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |