Ja dat komt er ook nog eens bijquote:Op woensdag 31 december 2025 15:09 schreef houdjemond het volgende:
Maar afgezien van zijn pedo-gedoe is dit toch gewoon een bijzonder slecht kutlied?
Dat idee heb ik ook ja.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik blijf het een hele rare reclame vinden. Vooral ook door hoe het 'gezongen' wordt klinkt het heel dubieus. Dat is bijvoorbeeld bij degene die het einde zegt dan weer totaal niet. Dus ook nog gewoon bewust gedaan om de aandacht te trekken
Ah, zó heeft hij de rechtszaak dus gewonnenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:09 schreef Redefine het volgende:
Mij op mijn woord geloven. Ja joh Marco dat is echt wat we moeten doen ja
Dan had het niet genoeg de aandacht getrokkenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:09 schreef maily het volgende:
[..]
En waarom wordt het niet door jongens gezongen.
Ja, het is ook gewoon niet mooi gezongenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:09 schreef houdjemond het volgende:
Maar afgezien van zijn pedo-gedoe is dit toch gewoon een bijzonder slecht kutlied?
Alleen in de keldersquote:Op woensdag 31 december 2025 15:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh vreemd, dacht dat ze in België ook wel wat met hem hadden.
En ik België zijn ze wel wat gewend met kleine kinderen.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh vreemd, dacht dat ze in België ook wel wat met hem hadden.
John Ewbank vond het een goede tekst.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:09 schreef houdjemond het volgende:
Ze maakt de grap "Dat het het jaar van Oasis" niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik vervolgens ook achter
Absoluut. Leunt heel erg op vals sentiment met die tekst.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:09 schreef houdjemond het volgende:
Ja dat vond die van het Koningslied ookquote:Op woensdag 31 december 2025 15:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
John Ewbank vond het een goede tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |