Als je je bericht aanpast dan doet een mention het niet, dus ik zal @Hamlapjes nog even noemen.quote:
Fijne jaarwisselingquote:Op woensdag 31 december 2025 15:00 schreef ShinyStar het volgende:
Mensen, ik ga jullie verlaten. Het was weer gezellig deze editie. Ik spring zo in de auto op weg naar @:DecoAoreste
Fijne jaarwisseling alvast en tot volgend jaar weer.
quote:Op woensdag 31 december 2025 01:27 schreef Dagoduck het volgende:
Sharon den Adel is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele verre achternicht van mij. Daarvoor moeten we wel terug naar het jaar 1246.
[ afbeelding ]
quote:
EFTELINGMETAL TERUGLUISTERGENOTquote:Op woensdag 31 december 2025 01:22 schreef ShinyStar het volgende:
Ice Queen genot! Weet nog wel dat ik dit voor het eerst hoorde op TMF.
Ik heb de marine nog niet horen oefenenquote:Op woensdag 31 december 2025 15:03 schreef Berkery het volgende:
Hier in de weilanden zijn ze met carbid bezig, het klinkt af en toe alsof ze bovengrondse kernproeven doen.
Huh?quote:
Petitie voor 2026 om ons aller Fransie een dikverdiende Top 2000-klepper te gevenquote:Op woensdag 31 december 2025 01:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Frans is een gouden gozer. Alleen al daarvoor moet die met één nummer die Top 2000 in.
Ja er ging iets mis hierquote:Op woensdag 31 december 2025 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je je bericht aanpast dan doet een mention het niet, dus ik zal @:hamlapjes nog even noemen.
Hele schaal met hapjes voor de visite morgen.
Gut geslafen und gegessen freund?quote:
De waarheid over de rode dochters.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hierna alleen nog Rood en Dochters en De Waarheid?
Alleen nog zegt die danquote:Op woensdag 31 december 2025 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hierna alleen nog Rood en Dochters en De Waarheid?
ja b.adams gemistquote:Op woensdag 31 december 2025 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gut geslafen und gegessen freund?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |