quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Post er nog iemand wat lekkerwijvengifjes vanavond of wat?
Shine On You Crazy Diamond van Pink Floyd, over een paar minuten in de Top 2000!quote:Op woensdag 31 december 2025 19:51 schreef spleeh het volgende:
[..]
Dat intro van Van Gerwen (voordat Seven Nation Army begint) komt nog. Weet niet zo snel welk nummer dat ook al weer is.
okee 231 dus. Nee ik verveel me helemaal de tering vanavond inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee die had ik allemaal491 sets had ik ook. Tonplus checkouts is me veel te veel klikwerk op PDC livescores. Kan iemand zien of dat er inderdaad 226 zijn?
Ik ben een lijstje van de hardste knallen en het tijdstip aan het bijhouden.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee 231 dus. Nee ik verveel me helemaal de tering vanavond inderdaad.
Waar zit je ergens?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ben een lijstje van de hardste knallen en het tijdstip aan het bijhouden.
Ja hartje Den Haag of Schiermonnikplaat-oost?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Thuis met de katten, Plannen helaas verijdeld. Om 23:00 afgesproken met de buurtjes.
Ahaha sorry ik dacht dat men wist dat ik in het ghetto van de provincie Utrecht woonde, Nieuwegein.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hartje Den Haag of Schiermonnikplaat-oost?
Oh ja jij ging schaatsen naar die zendmast toch?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ahaha sorry ik dacht dat men wist dat ik in het ghetto van de provincie Utrecht woonde, Nieuwegein.
Ja IJsselsteiner van geboorte. pas 3 jaar apeluier af.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja jij ging schaatsen naar die zendmast toch?
Jeetje Nieuwegein, komt wel heel dichtbij zo..quote:Op woensdag 31 december 2025 22:03 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ahaha sorry ik dacht dat men wist dat ik in het ghetto van de provincie Utrecht woonde, Nieuwegein.
Houten? Maarssen? Of stukje Lopikerwaard genot?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:10 schreef mitt het volgende:
[..]
Jeetje Nieuwegein, komt wel heel dichtbij zo..
Utrecht stadquote:Op woensdag 31 december 2025 22:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Houten? Maarssen? Of stukje Lopikerwaard genot?
Dat siert je.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er ook een tijd gewoond, 12,5 jaar ongeveer. Begin deze eeuw zeg maar.
Kijk we hebben Utrecht aardig op hun kloten gegeven als Ijsselstein maar ik ben met hetzelfde calimero (ukkie van de randstad) complex geborenquote:
haha nee dat is een bekende grap met die n / ņquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:21 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je goede voornemen is wat meer uurtjes op duolingo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |