quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik zeg jaquote:Op woensdag 31 december 2025 14:05 schreef houdjemond het volgende:
Zijn mini-loempia's een verantwoorde lunch? Wel toch want groenten.
Minus de extra tijd die je kwijt bent met in de rij staan omdat iedereen en zijn moeder nu gaat tankenquote:Op woensdag 31 december 2025 14:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Op een volle tank een paar euro bespaard. Nou poeh poeh
Beetje sneu is het wel jaquote:Op woensdag 31 december 2025 14:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Minus de extra tijd die je kwijt bent met in de rij staan omdat iedereen en zijn moeder nu gaat tanken
Ja hoor. Net als pizza, bevat tomaat en dat is groente.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:05 schreef houdjemond het volgende:
Zijn mini-loempia's een verantwoorde lunch? Wel toch want groenten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 31 december 2025 14:06 schreef DecoAoreste het volgende:
IK LEEF NIET MEER VOOR JOU
En voor jou, en voor jou...
Daar heeft ie geen nummer voor nodig.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:07 schreef Redefine het volgende:
Dit is geloof ik wel het nummer waarbij Marco zo debiel deed met het been van die gitariste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |