quote:Op woensdag 31 december 2025 13:27 schreef ok01 het volgende:
Ben wel blij om nog de titel van dit nummer te mogen zijn
De radio is afhankelijk van hoe je luistert ook niet helemaal synchroon dus goed te verklarenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:26 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Niet synchroon, Eén seconde verschil. Spijtige prestatie
Wij ook Okkiequote:Op woensdag 31 december 2025 13:27 schreef ok01 het volgende:
Ben wel blij om nog de titel van dit nummer te mogen zijn
Amenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is er iemand die de andere bandleden bij naam kent?
Dit vind ik gek.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
Pearl Jam vijf keer live gezien, maar twee keer Alive.
Immer dirty mind ikquote:Op woensdag 31 december 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij was alweer gelijk met je dirty mind aan het denken
Heten ze allemaal zo?quote:
Beter dan wat ze in de lijst hebbenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Origineel van Empire Of The Sun de beste versie
Het is ook niet mijn meest favoriete Pearl Jam.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
Deze plaat wordt ook met de jaren gezapiger op de een of andere manier
McCreedy, die noemde ze net. Dan heb je nog Gossard en nog een paar.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is er iemand die de andere bandleden bij naam kent?
doe die kerstmuts eens af.. dan herken ik je weer makkelijkerquote:
Ja altijd maar een beetje de onschuld zelve spelen, maar stiekem zijn dat altijd de ergstenquote:
Is een opmerking met vele lagen.quote:
Gezonde Hollandse namen. Nog altijd beter dan Henk en Ingrid combiquote:Op woensdag 31 december 2025 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon Marijke en Willem denk ik
I'm afraid in the darkquote:
Josh Klinghofer (voormalig van RHCP) inmiddels ook volgens mij. Weet er Vedder geen eenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
McCreedy, die noemde ze net. Dan heb je nog Gossard en nog een paar.
Wist niet dat het van een meme dit jaar komt maar vind We Are The People wel echt fantastischquote:Op woensdag 31 december 2025 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter dan wat ze in de lijst hebben
Matt Cameron, Jeff Amentquote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb er sowieso niet echt een favoriet vanquote:Op woensdag 31 december 2025 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn meest favoriete Pearl Jam.
Maar dit is mijn standaard top2000 UIquote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe die kerstmuts eens af.. dan herken ik je weer makkelijker
man op de laatste dag is dat veel te moeilijkquote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is een opmerking met vele lagen.
Vienna nog wel een normale vrouwennaam me dunkt, Kashmir daarentegen voor een jongetjequote:Op woensdag 31 december 2025 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als wij per ongeluk kinderen zouden hebben gekregen, dan hadden ze Vienna (v) of Kashmir (m) hebben geheten.
Godzijdank voor hen zijn ze er nooit gekomen, arme kinderen…
gquote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef ok01 het volgende:
[..]
Josh Klinghofer (voormalig van RHCP) inmiddels ook volgens mij. Weet er Vedder geen een
kerst is al voorbij.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dit is mijn standaard top2000 UI
Alleen McCready had ik niet geweten van de eerste 5.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:31 schreef alopio het volgende:
[..]
g
Eddie Vedder (1990 - heden)
Jeff Ament (1990 - heden)
Stone Gossard (1990 - heden)
Mike McCready (1990 - heden)
Matt Cameron (1998 - 2025)
Kenneth 'Boom' Gaspar (2002 - heden)
Ik heb ook nog mijn Kerstboom staanquote:Op woensdag 31 december 2025 13:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
kerst is al voorbij.
met kerst weigerde je zelfs hier gewoon te posten
Ament en Cameron.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
volgend jaar ga ik het weer vragen, dus ik zou dit uit je hoofd gaan lerenquote:Op woensdag 31 december 2025 13:31 schreef alopio het volgende:
[..]
g
Eddie Vedder (1990 - heden)
Jeff Ament (1990 - heden)
Stone Gossard (1990 - heden)
Mike McCready (1990 - heden)
Matt Cameron (1998 - 2025)
Kenneth 'Boom' Gaspar (2002 - heden)
Doe ikquote:Op woensdag 31 december 2025 13:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
volgend jaar ga ik het weer vragen, dus ik zou dit uit je hoofd gaan leren
Over 358.5 dagen is het alweer kerst.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
kerst is al voorbij.
met kerst weigerde je zelfs hier gewoon te posten
Jaquote:Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef heywoodu het volgende:
Hebben jullie ook dat je het meer bijzonder vindt om mooie/leuke nummers op de radio te horen dan wanneer je ze zelf opzet?
Ik hoor de hele dag door nummers waarvan ik denk "boh, mooi" (of gewoon lekker, zoals Sonne net), maar ik zet ze dan weer niet echt vaak op op Spotify ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:
Babypoeder?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |