Schijnt dattie niet zo goed in theezetten was, he?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet alles van Trevor Horn is fijn
Kan het anders prima verterenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:30 schreef Gretzl het volgende:
Onverteerbaar wel dat Oasis de populairste Mancunians in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ zijn, en niet The Smiths, Joy Division of The Stone Roses [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu snap ik meteen waarom je pa trots was met "mie in de corner"quote:Op woensdag 31 december 2025 12:31 schreef essnhills het volgende:
Keer reisje geboekt via sprs.me met een vriendin. Pas op het vliegveld ontdekken waar je heengaat enzo.
1x was het Belfast. Ik dat appen naar mijn ouders
Appt mijn vader meteen "snel bellen dan"
Wat staat er op het menu?quote:
Hear hear. Scheelt dat ik die drie laatstgenoemden in de Snob vandaag al wel gehoord hebquote:Op woensdag 31 december 2025 12:30 schreef Gretzl het volgende:
Onverteerbaar wel dat Oasis de populairste Mancunians in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ zijn, en niet The Smiths, Joy Division of The Stone Roses [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Exactquote:Op woensdag 31 december 2025 12:29 schreef Isorden het volgende:
Dit is misschien wel de minste Simple Minds in de lijst.
Ja vader zou een geweldige Fokker zijnquote:Op woensdag 31 december 2025 12:31 schreef essnhills het volgende:
Keer reisje geboekt via sprs.me met een vriendin. Pas op het vliegveld ontdekken waar je heengaat enzo.
1x was het Belfast. Ik dat appen naar mijn ouders
Appt mijn vader meteen "snel bellen dan"
gelukkig was die lang genoegquote:Op woensdag 31 december 2025 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
Hmm, of misschien toch niet. Kan het niet vinden. Stond op de shortlist denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |