Op expert vond ik deze altijd vrij pittig, t goeie ritme pakken in die snelle strum stukken.quote:
Ja dat was wel jammerquote:Op woensdag 31 december 2025 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo sloten hier niet mee af op Pinkpop
Wel gespeeld of helemaal niet?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo sloten hier niet mee af op Pinkpop
Ik kon er sowieso geen reet vanquote:Op woensdag 31 december 2025 12:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op expert vond ik deze altijd vrij pittig, t goeie ritme pakken in die snelle strum stukken.
je vrouw kijkt toe?quote:
GMTAquote:Op woensdag 31 december 2025 12:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op expert vond ik deze altijd vrij pittig, t goeie ritme pakken in die snelle strum stukken.
Broekje blijft uit de komende minutenquote:
kun je mooi helikopterenquote:
Aan het jansen.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
die heeft de poppen aan t dansen denk ik
Ja tenzij ze waren geëindigd met Showbiz ofzoquote:
Ja.quote:
Kapsones in Zuid. Een steen door de ruitquote:
Was op Werchter toen. Ik was er niet mijn vrouw welquote:Op woensdag 31 december 2025 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja tenzij ze waren geëindigd met Showbiz ofzo
Sinds Drones geen goede plaat meer gemaakt, dus het mag wel weer eensquote:Op woensdag 31 december 2025 12:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Nieuw album in 2026 genot. Ben benieuwd.
Bestaat ook in Den Helder.quote:
Nee de oliebollen dansen in de oliequote:Op woensdag 31 december 2025 12:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
die heeft de poppen aan t dansen denk ik
quote:
Edit: nee dusquote:
Jij ook weer aan het bakken of had je dat al gedaan?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee de oliebollen dansen in de olie
in vreemde vormenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Reeds besproken.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:41 schreef Gretzl het volgende:
Ben ik de enige die bij deze Muse altijd aan haar moet denken?![]()
[ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 31 december 2025 12:41 schreef Gretzl het volgende:
Ben ik de enige die bij deze Muse altijd aan haar moet denken?![]()
[ afbeelding ]
Vond Unravelling wel lekker hoor. Goede productie met name.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds Drones geen goede plaat meer gemaakt, dus het mag wel weer eens
Gooi er nog wat deze kant opquote:Op woensdag 31 december 2025 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja, maar niet met ontbijtquote:Op woensdag 31 december 2025 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zo af en toe verras ik je he?
Daar zou ik ook zo nog een keer naar toe gaan jaquote:
Gisteren alquote:Op woensdag 31 december 2025 12:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij ook weer aan het bakken of had je dat al gedaan?
oef dat is wel hee dichtbijquote:Op woensdag 31 december 2025 12:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zag het een uur geleden even regenen hier
Doe al jaren mn bestquote:Op woensdag 31 december 2025 12:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach CCR. Ze hikken al zo lang tegen de top 100 aan
De dood van John Fogerty moet dat dan maar ooit bewerkstelligenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach CCR. Ze hikken al zo lang tegen de top 100 aan
Ik stem ja.quote:
It came out of the sky is ook wel gewoon een fijn nummerquote:
Die serie ken ik niet. Netflix?quote:
Vang!quote:Op woensdag 31 december 2025 12:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gooi er nog wat deze kant op
Ze hebben toch maar één nummer?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nooit begrepen waarom dit de hoogste CCR is. Nouja, behalve dan dat er de meeste mensen op hebben gestemd.
Vind het ook wel gewoon hun mooiste nummer tbhquote:Op woensdag 31 december 2025 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nooit begrepen waarom dit de hoogste CCR is. Nouja, behalve dan dat er de meeste mensen op hebben gestemd.
Vind het 1 van de saaistequote:Op woensdag 31 december 2025 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
notedquote:
In de good old days was hun beste nummer I Put A Spell On You altijd de hoogstequote:Op woensdag 31 december 2025 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
dan is dat de reden, want Nederland....quote:Op woensdag 31 december 2025 12:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vind het 1 van de saaiste
Ja het zou gek zijn als je er op stemt en dat niet zo is. Maar ik heb meer met Fortunate Son, I Put a Spell On You, Born on the Bayou, Grapevine en Suzie Qquote:Op woensdag 31 december 2025 12:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind het ook wel gewoon hun mooiste nummer tbh
Die is wel smerig ver weg gezakt zeg.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In de good old days was hun beste nummer I Put A Spell On You altijd de hoogste
Eens. Had gehoopt dat Fortunate Son die kroon over zou nemen, maar helaaschquote:Op woensdag 31 december 2025 12:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In de good old days was hun beste nummer I Put A Spell On You altijd de hoogste
Samequote:Op woensdag 31 december 2025 12:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind het ook wel gewoon hun mooiste nummer tbh
Run to the jungle is ook erg fijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het zou gek zijn als je er op stemt en dat niet zo is. Maar ik heb meer met Fortunate Son, I Put a Spell On You, Born on the Bayou, Grapevine en Suzie Q
Mijn ex. Kutwijf.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:14 schreef Gretzl het volgende:
@:arniealberts heb jij nog een sterk verhaal over een absolute RUTHLESS QUEEN in je leven?![]()
![]()
![]()
(nu we het toch over vrouwen hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |