en ziet hij er goed uit?quote:
Het begint met onderzeeërgeluidquote:Op woensdag 31 december 2025 10:11 schreef Tussle266 het volgende:
Ik werd trouwens wakker van Echoes. Ik dacht dat er een alarm afging hier. Maar dat bleek dat zeehondengeluid te zijn waar het mee begint.
Hier worden klappen uitgedeeld.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga je of van je luie kont af of je stopt met mekkeren
Ik vind het eigenlijk meer dan voldoende.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Hierna nog maar 5 keer Coldplay.
Jammer dat die niet zo op waarde worden geschat als Marco Borsato.
Onderzeehond.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het begint met onderzeeërgeluid
Oooh was blijkbaar per ongeluk nog een stream van vannacht aan het kijkenquote:Op woensdag 31 december 2025 10:06 schreef Gretzl het volgende:
De Dijks, een van de weinige bands waarvan hun allerbeste nummer daadwerkelijk ook de hoogste is in de Hoogmis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dusquote:Op woensdag 31 december 2025 10:10 schreef Gretzl het volgende:
Waarom zit dat super saaie Echoes niet meer in de diepe nacht? #dtv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik ook hoor, was geintjequote:Op woensdag 31 december 2025 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk meer dan voldoende.
Goed moment wel nu eigenlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 10:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga je of van je luie kont af of je stopt met mekkeren
ja gisteravond beviel t best om even mn boze ikke te laten zien bij die pijltjesmikkersquote:Op woensdag 31 december 2025 10:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier worden klappen uitgedeeld.
quote:Op woensdag 31 december 2025 10:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oooh was blijkbaar per ongeluk nog een stream van vannacht aan het kijken [ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit dus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Was je gewoon even vrijwillig naar Echoes aan het luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
dan ga je om 2u nog even liggenquote:Op woensdag 31 december 2025 10:13 schreef essnhills het volgende:
Veel tr vroeg nog
Zo red ik dat nooit vanavond
staat te weinig soul in de lijst he?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:13 schreef superniger het volgende:
Alleen maar witte mensen in het café.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |