hier gaat iets misquote:Op woensdag 31 december 2025 09:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het helemaal geen rave-nummer
hier gaat iets misquote:Op woensdag 31 december 2025 09:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Flink misquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:58 schreef Gretzl het volgende:
Weet iemand waarom 2:00-3:00 ontbreekt? Wat is er gebeurd vannacht bij Daniël? [ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ Bericht 6% gewijzigd door Gretzl op 31-12-2025 10:23:02 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Flink misquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 09:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
BOSWACHTER baasje
Kun je rekenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
je had de lapo!quote:Op woensdag 31 december 2025 09:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Huh wat? Was even een bakkie thee pakken.
Niks mis meequote:Op woensdag 31 december 2025 09:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet tijdens de lapoquote:Op woensdag 31 december 2025 09:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Huh wat? Was even een bakkie thee pakken.
is ut weer zo ver?quote:
ik mis een beetje betrokkenheid dit jaar bij je. jammerquote:Op woensdag 31 december 2025 09:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op invoeren geklikt en weggelopen
quote:Op woensdag 31 december 2025 09:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
BOSWACHTER baasje
Als Pasen en Pinksteren op dezelfde dag vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weggelopen?quote:Op woensdag 31 december 2025 09:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik snap dat het de 31e is en dat het een zware week is geweestquote:Op woensdag 31 december 2025 09:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Queen en Bowie is best prima jaquote:Op woensdag 31 december 2025 09:58 schreef Poppejans1.4 het volgende:
* springt stuitert
Beste duet uit de hele lijst incoming
niet gelezen...quote:Op woensdag 31 december 2025 09:59 schreef Isorden het volgende:
134 Tennessee Whiskey Chris Stapleton![]()
133 A Sky Full Of Stars Coldplay & Avicii![]()
132 Phantom Of The Opera Floor Jansen & Henk Poort![]()
![]()
![]()
![]()
131 Du Hast Rammstein![]()
![]()
130 Highway To Hell AC/DC![]()
![]()
129 Careless Whisper George Michael![]()
![]()
128 Troy Sinéad O'Connor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
127 Margherita Marco Borsato![]()
![]()
![]()
126 Under Pressure Queen & David Bowie![]()
![]()
![]()
125 Losing My Religion R.E.M.![]()
![]()
124 Whole Lotta Rosie AC/DC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|