Mijn vader werkte trouwens jaren bij de douane. Tijdens nachtdiensten zat men lekker aan de bier en wijn met de Vlaamse collega'squote:
Nope, wel in New York, dus enigszins in de buurtquote:Op woensdag 31 december 2025 08:10 schreef Gretzl het volgende:
Iemand wel eens in Philadelphia geweest dan?
Dat lijkt me lastig om aansluiting te vinden in zo'n dorp.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Het valt qua verschil wel mee. Ze lopen in alles gewoon net iets achter.
En Belgen zijn veel geslotener, dat is als Hollander met grote bek nog altijd wennen. In Antwerpen valt dat mee, maar in zo'n dorp is het echt wennen.
[..]
Jammer
Rocky nadoen en dan bovenaan de trsppen dansen staat op mijn bucket listquote:Op woensdag 31 december 2025 08:10 schreef Gretzl het volgende:
Iemand wel eens in Philadelphia geweest dan?
Ik vind dit een beetje een zeiknr ja, doe mij maar Starlight Dancerquote:Op woensdag 31 december 2025 08:12 schreef ok01 het volgende:
Hou van Kayak, maar vind deze overrated
Wij wonen een beetje tussen drie dorpen in, in een voormalige weekendzone voor recreatie, in een bos.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastig om aansluiting te vinden in zo'n dorp.
Voel je je fit trouwens?quote:Op woensdag 31 december 2025 08:12 schreef ok01 het volgende:
Hou van Kayak, maar vind deze overrated
Die is een stuk beter inderdaad. Ben zelf vooral fan van Periscope lifequote:Op woensdag 31 december 2025 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een zeiknr ja, doe mij maar Starlight Dancer
Ja, en de zanger is vrij recent overledenquote:Op woensdag 31 december 2025 08:15 schreef EDMAN- het volgende:
Waarom staat dit zo hoog? Zijn dit Nederlanders?
Jep. Plus zanger dit jaar overledenquote:Op woensdag 31 december 2025 08:15 schreef EDMAN- het volgende:
Waarom staat dit zo hoog? Zijn dit Nederlanders?
Check. Jeugdsentiment, lekker schuifelen in de plaatselijke dancing.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, en de zanger is vrij recent overleden
quote:Op woensdag 31 december 2025 08:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ging het mis omdat je aangaf dat je liever alleen poept?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En eerder ook al had opgebiecht dat ze veel van U2 hield. Vanaf dat moment ontstonden waarschijnlijk de eerste twijfels
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Excuses, was iets te gezellig met mn collegas en mijn dronken kop is thuis gelijk in slaap gedonderdquote:Op woensdag 31 december 2025 08:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zat helemaal klaar voor de rondvraag, laat je ons in de steek
No worriesquote:Op woensdag 31 december 2025 08:17 schreef ok01 het volgende:
[..]
Excuses, was iets te gezellig met mn collegas en mijn dronken kop is thuis gelijk in slaap gedonderd
Ja, ik zou zijn perspectief op die periode ook wel willen horen.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:17 schreef EDMAN- het volgende:
Dit is die man die met P Diddy samenwerkte toch?
Rum zequote:Op woensdag 31 december 2025 08:18 schreef EDMAN- het volgende:
Ok, het is tijd om in actie te komen.
Fijne dag en tot later
Stingglowsblueinthepresenceoforcs.jpgquote:Op woensdag 31 december 2025 08:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Lig nog in bed mobiel te posten.
Sting.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RENE KARSTJE, verrassendBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Dat vond ik het meest bizarre van die docu. Al heeft de familie van Biggie gereageerd dat zij helemaal niet opdraaiden voor de kosten van de begrafenis.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, ik zou zijn perspectief op die periode ook wel willen horen.
Wat was Diddy verdrietig bij die Biggy tribute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |