Vorig jaar was je dan ook een vampirequote:Op woensdag 31 december 2025 07:54 schreef Gretzl het volgende:
Luitjes mijn ritme is nog nooit zo normaal geweest als deze editie
Dat klinkt alsof je gewoon een koptelefoon op kan houden terwijl je snoep en koffie uitdeeltquote:Op woensdag 31 december 2025 07:58 schreef EDMAN- het volgende:
Normaliter heb ik nu een lekker t2000 ochtendje, maar wij moesten weer per se in een Vlaams dorp gaan wonen waar op 31 december de kinderen langs de deuren gaan om liedjes te zingen om snoep op te halen. 4 uur lang
En Vlaanderen zou Vlaanderen niet zijn als de ouders dan, ook om 09 ‘s ochtends, gevoerd worden met koffie en rum
Nee nee, ik moet meelopen. Was het maar zo’n feestquote:Op woensdag 31 december 2025 07:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je gewoon een koptelefoon op kan houden terwijl je snoep en koffie uitdeelt
Dan maar veel plezier met de rum.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:00 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Nee nee, ik moet meelopen. Was het maar zo’n feest
Dus het vooroordeel dat iedereen daar de hele dag door drinkt is gewoon waar?quote:Op woensdag 31 december 2025 07:58 schreef EDMAN- het volgende:
En Vlaanderen zou Vlaanderen niet zijn als de ouders dan, ook om 09 ‘s ochtends, gevoerd worden met koffie en rum
Dit wil ik ook weten. Asking for a friendquote:Op woensdag 31 december 2025 08:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan maar veel plezier met de rum.
Hoe ben je in België beland?
Is die serie toevallig Willy’s en Marjetten GENOT?quote:Op woensdag 31 december 2025 08:02 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Dus het vooroordeel dat iedereen daar de hele dag door drinkt is gewoon waar?
Ik volg een Vlaamse serie en daar drinkt politie gewoon tijdens werk en stapt daarna de auto in e.d
Dat is idd een goed begin van deze alcohol fueled day.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan maar veel plezier met de rum.
Hoe ben je in België beland?
Nee, Aspequote:Op woensdag 31 december 2025 08:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Is die serie toevallig Willy’s en Marjetten GENOT?
Tof.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is idd een goed begin van deze alcohol fueled day.
Ik woonde al aan de grens en ontmoette ooit een Belgische. In Antwerpen beland en nu in een dorpje, weer aan de grens.
Nice! Ik wou dat ik jou wasquote:Op woensdag 31 december 2025 08:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is idd een goed begin van deze alcohol fueled day.
Ik woonde al aan de grens en ontmoette ooit een Belgische. In Antwerpen beland en nu in een dorpje, weer aan de grens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op woensdag 31 december 2025 08:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nice! Ik wou dat ik jou wasGing het mis omdat je aangaf dat je liever alleen poept?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2025 08:07 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ging het mis omdat je aangaf dat je liever alleen poept?
Ja! En gek genoeg wordt rijden met een slokje op ook echt wel getolereerd.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:02 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Dus het vooroordeel dat iedereen daar de hele dag door drinkt is gewoon waar?
Ik volg een Vlaamse serie en daar drinkt politie gewoon tijdens werk en stapt daarna de auto in e.d
Wel vet mooi daar! Ik kom graag in Vlaanderen oude gebouwen bekijken
quote:Op woensdag 31 december 2025 08:08 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja! En gek genoeg wordt rijden met een slokje op ook echt wel getolereerd.
In de voetbalkantine om 07h bier? Zeker. Op basischoolfuiven? Uiteraard.
Het valt qua verschil wel mee. Ze lopen in alles gewoon net iets achter.quote:Op woensdag 31 december 2025 08:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tof.
Zijn er verschillen tussen wonen in NL en België waar je vooraf niet bij had stilgestaan?
quote:Op woensdag 31 december 2025 08:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nice! Ik wou dat ik jou wasJammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |