Fake it till you make itquote:Op woensdag 31 december 2025 03:22 schreef Dagoduck het volgende:
In het beste geval kon ik nog net doen alsof ik ze wist. En anders lukte het nog net aan om te doen alsof ik wat van gitaarspelen wist.
Iedereen wil die wereld roelen.quote:Op woensdag 31 december 2025 03:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Tears for Fears
Ze hebben veel beters, maar deze blijft fijn
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen jaquote:Op woensdag 31 december 2025 03:24 schreef Dagoduck het volgende:
10 uur overstaptijd in Hong Kong. Meest vervreemdende 10 uur van mijn leven.
Loop je een kwartier lang door en onder wolkenkrabbers om bij een tempel te eindigen van 1 verdieping hoog. Rare stad. Wel gaaf.quote:Op woensdag 31 december 2025 03:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja
Wist niet dat het er zo bizar uit zag op mapsquote:Op woensdag 31 december 2025 03:28 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk alleen die 3D Google Maps van Hong Kong al en je snapt het.
https://www.google.com/ma(...)EwMDc5MjA2OUgBUAM%3D
Godver, link was weer fout zeker.quote:Op woensdag 31 december 2025 03:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wist niet dat het er zo bizar uit zag op maps
Every night and dayquote:Op woensdag 31 december 2025 03:32 schreef ShinyStar het volgende:
Ben ik nog even weer. Stukje Nirvana nog meegepakt.
Dat niet doenquote:
Elk rondje is anders.quote:
KIJK IEDEREEN WAKKER HIER INEENSquote:Op woensdag 31 december 2025 03:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gewoon altijd wakker zijn voor Echoes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |