Normaliter deed ik 2 á 3 wekkers per nachtquote:Op woensdag 31 december 2025 03:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb nooit een wekker gezet, en tenzij Cardiacs in de lijst staat ga ik het ook niet doen
Jezusquote:Op woensdag 31 december 2025 03:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Normaliter deed ik 2 á 3 wekkers per nacht
Ik vermoed dat je die maximaal toch wel iets meer dan dat gezien heb tot dusverquote:
Naja, 16x sowieso, maar van een paar concerten ontbreekt de setlist.quote:Op woensdag 31 december 2025 03:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je die maximaal toch wel iets meer dan dat gezien heb tot dusver
Ik zie geen KPD. Was het maar zo'n feest.quote:
Denigrerend zelfs.quote:Op woensdag 31 december 2025 03:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mensen die voor Echoes komen
Was het nou Emmely die zei van "je zou maar komen en dan Echoes krijgen"?
Vond dat echt een slechte opmerking
Ja precies, er is een reden dat het zo hoog staatquote:
Staat vrij dicht in de buurt van de hoogste plek ooit.quote:Op woensdag 31 december 2025 03:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja precies, er is een reden dat het zo hoog staat
Nicequote:Op woensdag 31 december 2025 03:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat vrij dicht in de buurt van de hoogste plek ooit.
quote:Op woensdag 31 december 2025 03:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nice
Zou mooi zijn als ie nog hoger komt
Pff.quote:Op woensdag 31 december 2025 03:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Das was mooi, ik ga mn bedje opzoeken
Of had je nog meer gifjes klaarstaanquote:
Ik heb nog ruim 40 minuten aan vergif!quote:Op woensdag 31 december 2025 03:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Of had je nog meer gifjes klaarstaan
Ook wel een bijzonder verloop, en bizar eigenlijk dat ie zo stabiel staat.quote:
Ik wilde als kind altijd die game spelen waarin ze in de clip rondrennenquote:
Maakt op zich ook niet uit, 99% van de mensen valt het toch niet opquote:Op woensdag 31 december 2025 03:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wist nooit de akkoorden wanneer ik in het digitale café zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |