Had hij zich maar ziekgemeldquote:Op woensdag 31 december 2025 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
Jeroen is niet op dreef met zijn verkoudheid.
Zonder verkoudheid ook niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
Jeroen is niet op dreef met zijn verkoudheid.
Heb je mijn verzameling van jouw quotes nog gezien? Helemaal bijeen gezochtquote:Op woensdag 31 december 2025 01:17 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga ook uurtje slaap proberen liefjes, nu écht![]()
Truste HJMquote:Op woensdag 31 december 2025 01:17 schreef houdjemond het volgende:
Lekker slapen!quote:Op woensdag 31 december 2025 01:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb het ook wel gezien voor vandaag. Fijne nacht mensenBijzondere gesprekken zo de laatste 2 uur
Dan had ie in ieder geval nog een paar keer extra iets over gentlepeople geroepen zodat mijn glas rumcola leeg was.quote:
En jij ook een fijne nacht!!quote:Op woensdag 31 december 2025 01:17 schreef houdjemond het volgende:
Neequote:Op woensdag 31 december 2025 01:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je mijn verzameling van jouw quotes nog gezien? Helemaal bijeen gezocht
Het kunnen er niet veel meer zijn.quote:
Post #102quote:
En ik weet wie jij bentquote:Op woensdag 31 december 2025 01:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Truste HJM![]()
Soms haal je het bloed onder mijn nagels vandaan, maar ik weet wie je bent
Hierna nog maar 2 geloof ik.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het kunnen er niet veel meer zijn.
Nog 2 te gaan inderdaad.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het kunnen er niet veel meer zijn.
quote:Op woensdag 31 december 2025 01:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hierna nog maar 2 geloof ik.
Jullie allebei eentje en dan zijn we erquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |