quote:
quote:Op woensdag 28 december 2022 01:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Spaar je trouwens nog viltjes?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]je maakt het me moeilijk Duck, trouwens, ik had je die T2K viltjes beloofd, ik had ze laatst nog in mijn handen in box beneden, wil je er nog een of twee? Vergeet het elke keer weer
quote:Op donderdag 26 december 2024 19:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Chef! Ik had die viltjes gevonden maar ik heb opnieuw overstroming in nieuwe huis gehad, als ik ze vind stuur ik je een berichtje, ze zijn nog heel
Dat is wel een beetje cheaten, maar vooruit, dat mag. Jij ook een fijne nacht!quote:Op woensdag 31 december 2025 01:11 schreef peaceman het volgende:
Ik ga Street Spirit zelf nog even draaien en dan slapen
quote:
Ja, nou, wanneer er een indrukwekkend drolletje ligt even een fotootje maken en er dan over opscheppen, laten zien aan wie het wil zien, dit datquote:
Heb ik paar keer gedaan maar dat moest van de internist, niet voor in groeps-app met familie zeg maar.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou, wanneer er een indrukwekkend drolletje ligt even een fotootje maken en er dan over opscheppen, laten zien aan wie het wil zien, dit dat
dit is sara nu op 228quote:Op woensdag 31 december 2025 01:12 schreef DecoAoreste het volgende:
184. Fleetwood Mac – Sara (652)
Een van de sterkste stijgers in mijn top 1000 dit jaar. Fleetwood Mac ga ik sowieso ieder jaar meer waarderen
Gezelligquote:Op woensdag 31 december 2025 01:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb het ook wel gezien voor vandaag. Fijne nacht mensenBijzondere gesprekken zo de laatste 2 uur
Truste Scorpiequote:Op woensdag 31 december 2025 01:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb het ook wel gezien voor vandaag. Fijne nacht mensenBijzondere gesprekken zo de laatste 2 uur
Welterusten!quote:Op woensdag 31 december 2025 01:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |