Kan me wel voorstellen dat dat voor niet-hetero's gevoeliger ligt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Orban komt je niet bijten als je daar heengaat als toerist hoor.
Poah, lekker zuipen en live bandjes kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
Edinburgh (telt dat nog als europa)
Stockholm was ook prachtig jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:56 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Stockholm![]()
Heb er een halfjaar gezeten voor mn Erasmus, prachtstad
Laptopje weer stroom ja?quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja, de voeding zit er weer in dus ik heb mijn handen weer iets meer vrij nu
Ja, want Europa is groter dan de EUquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen Orban the impaler zoals ze in het buurland hadden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke versie jaquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
NEVER forget Excelsior Recording 25 jaar in Paradiso (april 2022) toen The Kik hun cover van Maggie McNeals classic speelden en hem omdoopten naar Rotterdam, gewoon omdat het kon![]()
Bekijk deze YouTube-video
Was jij hier nu ook bij @:dagoduck?
Maar wel gezongen tegen Bela Lugosi!quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Daar was ik dit jaar, maar ik vond het een beetje tegenvallen. Erg toeristisch, de mensen zijn er niet heel vriendelijk (wat logisch is) en de Hongaarse keuken vond ik erg matig.
Ja, maar aangezien bij Rowwen Hèze ook elke net dezelfde commentaren komen mag ik het best een tweede keer melden.quote:
Dat sluit ik gezien mijn seksuele voorkeur niet geheel uitquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb je het nu over jezelfquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja, de voeding zit er weer in dus ik heb mijn handen weer iets meer vrij nu
Zeker welquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef peaceman het volgende:
@:billDauterive vind jij No time to die niet goed?
Ja, alles van ons continent.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
Ik vind Londen ook erg tof.quote:Op dinsdag 30 december 2025 22:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Berlijn moet ik sowieso nog een keer heen ja. En Londen is ook tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |